خراسان رضوی

تعدیل نیرو در سازمان فرهنگی شهرداری مشهد صحت ندارد

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، حجت الاسلام حسن منصوریان در واکنش به هجمه‌های صورت گرفته پیرامون تعدیل نیرو در سازمان فرهنگی شهرداری مشهد، اظهارکرد: اعلام شده که تعدیل نیرو در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری به دستور بنده است که هم این مسئله و هم اساس خبر تعدیل نیرو کاملا اشتباه است.

وی افزود: هیچ تعدیل نیرویی در سازمان فرهنگی شهرداری نداشتیم، آنچه اتفاق افتاده بحث اتمام قراردادهای سالانه است و هر نیرو سالانه با علم به اینکه قرارداد براساس رضایت از کار و منابع شهرداری، ممکن است تمدید و یا این اقدام انجام نشود به فعالیت ادامه می‌دهد. نیروها هم با علم به این موضوع وارد کار در شهرداری شدند.

منصوریان در ادامه گفت: اعلام شده است که لیستی از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی خارج شده و بر آن اساس نیروها تعدیل می‌شوند، این در عین حالی است که شورای اسلامی شهر مشهد، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و اعضای شورای شهر مشهد به هیچ وجه ورود به عزل و نصب نکرده و تعدیل نیرو نیز اشتباه است و تعداد محدودی از قراردادها تمدید نشده است. سازمان فرهنگی و اجتماعی خودش نیرو جذب می‌کند و خود باید در این زمینه پاسخگو باشد و وارد کردن هجمه به شورای شهر از این نظر منطقی نیست و شورا در این زمینه مظلوم واقع شده است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا