چهارمحال و بختیاری

تعریف ۱۰۶ عنوان پروژه در لردگان/ آب شرب، در راس مشکلات مردم لردگان و خانمیرزا است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حسین بامیری بعدازظهر امروز در نشست شورای ادارای شهرستان لردگان، گفت: ۱۰۶ عنوان پروژه در برنامه‌های سال ۱۴۰۱ برای شهرستان لردگان پیشنهاد شده و تا تحقق آن‌ها فاصله زیادی وجود دارد بخشی از موانع در ادارات کل و برخی نیازمند اعتبارات ملی و ماده ۲۳ است.

نماینده مردم شهرستان لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهمترین حلقه مفقوده مسئولان چهارمحال و بختیاری پیگیری است چرا که صرف نوشتن نامه و تلفن این پروژه‌ها محقق نمی‌شود.

وی افزود: مدیران‌کل استان باید برای اجرای این ۱۰۶ پروژه با وزارت‌خانه‌های مربوطه رایزنی علمی، فنی و توجیهی داشته باشند تا بتوانیم اعتبارات مناسب و متناسب با نیازها و فرصت‌های شهرستان‌ لردگان را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: مسئولان استانی باید قدرت چانه‌زنی و رایزنی خود را بالا ببرند تا بتوانند در بودجه ۱۴۰۱ منابع مالی و تخصیص به موقع را برای شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا بگیرند.

بامیری در ادامه عنوان کرد: امسال توانستیم از طریق کمیسیون تلفیق مجلس ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آزاد راه لردگان به خوزستان جذب کنیم که در حال حاضر پیمانکار انتخاب شده و در هفته پیش‌رو شاهد تجهیز کارگاه خواهیم بود.

وی توضیح داد: همچنین توانستیم از سرجمع اعتبارات ملی و تهاتر نفت ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه بگیریم اما این موضوع عزم مسئولان استان را می‌طلبد که از طریق قرارگاه امام حسن(ع) آن را پیگیری کنند.

نماینده مردم شهرستان لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: مردم شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان مشکل آب شرب دارند و این موضوع باید در سفر رئیس جمهور به استان توسط مسئولان پیگیری شود.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از هفت هزار نفر از جمعیت شهرستان‌های خانمیزرا و لردگان از نعمت گاز بی‌بهره هستند و برای رفع این مشکل رایزنی‌هایی در سطح ملی شده است.

بامیری بیان کرد: مجلس شورای اسلامی برای تامین مسکن مردم اهتمام ویژه دارد و این درحالی است که سامانه ثبت‌نام برای مسکن در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا هنوز امکان‌پذیر نیست و این مشکل سریع‌تر باید رفع شود.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا