اردبیل

تعطیلی عملیات احداث پل آقاباقر اردبیل به علت عدم همکاری ادارات

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، محمود صفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث معارضین عمدتاً دولتی پروژه‌های پل نیایش و پل تقاطع آقاباقر از ماه‌های گذشته بلاتکلیف باقی‌ مانده است.

وی افزود: علت جمع‌آوری موقت تأسیسات کارگاه عمرانی در محدوده پل آقاباقر نیز به عدم همکاری لازم دستگاه‌های اجرایی مربوطه در زمینه انتقال به‌موقع تأسیسات فیبر نوری و شبکه آب و فاضلاب مربوط می‌شود.

شهردار اردبیل اذعان کرد: جمع‌آوری موقت تأسیسات کارگاهی به‌منظور پیشگیری از وقوع اختلال در تردد شهروندان صورت گرفته و تا زمان همکاری دستگاه‌های مربوطه هیچ عملیاتی در این محدوده انجام نخواهد گرفت.

وی گفت: به محض ورود دستگاه‌های اجرایی مذکور و رفع معارضات، کارگاه این پروژه عمران شهری جهت ادامه عملیات اجرایی پل آقاباقر مجددا راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، پل سه راهی آقاباقر به علت قرارگرفتن در ورودی اردبیل از سمت منطقه گردشگری نیارق و سوها، قرارگیری در مسیر تردد مسافران قطار و ترانزیتی بودن کمربندی دوم شهر اردبیل، یکی از مهم‌ترین پل‌های اردبیل بوده و هم اکنون نیز ترافیک زیادی دارد و با توجه به تعداد خودروهای سبک و سنگین عبوری از این تقاطع، پس از افتتاح قطار به یکی از نقاط کور ترافیک اردبیل تبدیل خواهد شد.

عملیات احداث این پل در حالی تعطیل شد که جواد انصاری، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل سوم آبان ماه سال‌جاری در بازدید از پروژه پل سردار شهید سلیمانی که به همراه صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین و سرعین صورت گرفته بود، بر ضروری بودن ساخت این پل به دلیل افتتاح ایستگاه قطار تاکید داشته و گفته بود شورای شهر اجازه شروع سایر پل‌ها بدون آغاز پل سه راهی آقاباقر را نخواهد داد.

گفتنی است؛ این تقاطع قبلا به صورت پل رو گذر از مسیر اقاباقر به میدان شهید قدیری طراحی شده بود که به اصرار برخی از اهالی و کسبه خیابان رازی و جلسات متعدد با شهردار سابق و چند تن از شورای شهر، در نهایت اقدام به تغییر نقشه و تبدیل آن به زیرگذر نمودند.

برخی از اهالی منطقه نیز معتقدند پل فاقد تعارضات بوده و تبدیل تقاطع به زیرگذر از اساس اشتباه بوده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا