آذربایجان غربی

تعطیلی واحدهای تولیدی برابر با آسیب های اجتماعی و بزهکاری است

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی عصر امروز در حاشیه بازدید از چندین واحد تولیدی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: واحدهای تجاری و تولیدی که مورد بازدید قرار گرفتند مسائل و مشکلاتی متوجه آنهاست که بخشی از این مشکلات حقوقی و قضایی و بخش دیگر در ارتباط با مجموعه بانک‌ها و نهادهای دولتی در حوزه صنعت است.

وی افزود: در این بازدید متاسفانه ملاحظه شد که واحد تولیدی آجر و سفال که یک مجموعه عظیم تولیدی با ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر و دارای ظرفیت صادرات می‌باشد، متاسفانه به خاطر مسائلی در حوزه تامین گاز و بحث‌های مالیاتی و بانکی تعطیل شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مجموعه تجاری آتام که از ظرفیت خوبی از بعد جذب گردشگر و فراهم آوردن فضای مناسب برای خانواده‌ها و توسعه تجارت دارد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه سال‌هاست که متوقف شده است و مجموعه شایان گستر که با حمایت دستگاه قضایی با ظرفیت اشتغال ۱۲۵ نفر، باز در جهت توسعه خط تولید محصولات خود که محصولات مطرحی نیز هستند دچار مشکل می‌باشد.

عتباتی افزود: این واحدهای تولیدی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی از لحاظ اشتغالزایی هستند و با ورودهای حداقلی مشکلاتشان قابل حل بوده و مطمئن هستیم با همکاری که در بین مجموعه‌های اجرایی و قضایی وجود دارد با ورود مجموعه‌های اجرایی و حمایت‌های مستقیم دستگاه قضایی در سریعترین زمان ممکن مشکل این سه واحد تولیدی مرتفع و به سرعت شاهد راه‌اندازی و توسعه آن‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تعطیلی واحدهای تولیدی مساوی آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری است، یادآور شد: با شروع به کار این واحدهای تولیدی و سایر واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد در استان اشتغالزایی خوبی برای جوانان ایجاد خواهد شد و مشکل بیکاری جوانان که دغدغه اصلی خانواده‌ها و به نوعی دستگاه قضایی از لحاظ پرونده‌ها، اختلافات و زندانیان است مرتفع می‌شود.

عتباتی خاطرنشان کرد: قطعاً این بازدیدها با همراهی مجموعه‌های قضایی و اجرایی و فعالان اقتصادی، خروجی خیلی خوبی خواهد داشت، مخصوصاً امسال که دستور و فرمان مقام معظم رهبری تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها بوده و اجرای مفاد آن برای همه، مخصوصاً مسئولین است و در حد اعلای خود در این استان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا