کرمانشاه

تعلل جهاد کشاورزی کرمانشاه به نفع یک متخلف/ جهاد کشاورزی علیه مردم جبهه گرفته است؟

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، طی ماه‌های گذشته سلسه گزارشاتی از یک زمین خواری در دو روستای «تنوردول» و «ویس احمد» از توابع شهرستان کرمانشاه که توسط یک فرد در قالب طرح طوبی صورت گرفته در خبرگزاری برگزیده های ایران منتشر گردید که با واکنش‌های متعددی ازجمله دلگرمی اهالی این دو روستا همراه بود.

عدم همکاری و پیگیری این ماجرا ازسوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باعث شد که خبرنگار برگزیده های ایران و اهالی این دو روستا از پیگیری این ماجرا در کرمانشاه ناامید شده و راهی پایتخت شوند.

شکایت اهلی روستا به رئیس مجلس و دستور ایشان به کمسیون قضایی منجر به صدور نامه‌ای ازسوی این کمیسیون به دادستان کل کشور شد.

در این نامه که به امضاء نائب رئیس کمسیون قضایی مجلس شورای اسلامی رسیده خطاب به دادستان کل کشور آمده است: به پیوست درخواست اهالی روستای تنوردول و ویس احمد از توابع دهستان بالا کرمانشاه به نمایندگی از اهالی محروم روستاهای مذکور جهت دستور رسیدگی و رفع ظلم احتمالی با قید فوریت محضرتان تقدیم می‌گردد. انتظار دارد از نتایج حاصله اینجانب و ذینفع را مطلع فرمایید.

همچنین نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز با ارسال نامه‌ای به نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان کرمانشاه با تأکید بر تخلفات محرز فرد مذکور و یکی از مدیران وقت جهادکشاورزی، خواستار حضور وی در محل و بررسی این پرونده و ارسال گزارش به تهران شده است.

لازم بذکر است که معاونت بازرسی وزارت جهاد کشاورزی نیز با ارسال دستوری به بازرسی جهادکشاورزی استان کرمانشاه، بر بررسی و پیگیری این پرونده تأکید کرده است که هم اکنون یکی از بازرسان جهادکشاورزی استان کرمانشاه درحال بررسی پرونده می‌باشد.

خبرگزاری برگزیده های ایران، پیگیری این ماجرا را تا حصول نتیجه در دستور کار قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ح/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا