اخبار ورزشی

تعویق تصمیم IOC برای اعلام رشته‌های جدید المپیک ۲۰۲۸

تعویق تصمیم IOC برای اعلام رشته‌های جدید المپیک ۲۰۲۸

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که تصمیم‌گیری درباره برنامه بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ که قرار بود هیئت اجرایی این سازمان به نشست IOC ارائه بدهد، از ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) به تاریخ دیگری موکول شده است.

تهدید فرانسه به سلب میزبانی المپیک

همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی فردا (جمعه) نشست آنلاین در لوزان سوئیس خواهد داشت که مقدمه صد و چهل و یکمین اجلاس IOC در ماه اکتبر در بمبئی هند است. یکی از مواردی که در ابتدا در جلسه هیئت اجرایی IOC برنامه‌ریزی شده بود، گزارش کمیسیون برنامه المپیک در مورد بازی‌های ۲۰۲۸ لس‌آنجلس بود. با توجه به گفت‌‌وگوهای در حال انجام بین IOC و کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک ۲۰۲۸، هنوز امکان برگزاری جلسه کمیسیون برنامه المپیک برای تهیه توصیه‌های نهایی به شورای اجرایی IOC وجود ندارد. در نتیجه، برنامه ورزشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس در جلسه بعدی هیئت اجرایی IOC که تاریخ آن مشخص خواهد شد، مورد بحث قرار می‌گیرد.

۹ رشته ورزشی فوتبال پرچم، کاراته، کیک بوکسینگ، سافت بال بیسبال، چوگان، رقص بریک، اسکواش، اتومبیلرانی و کریک برای حضور در المپیک ۲۰۲۸ رقابت می‌کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا