چهارمحال و بختیاری

تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام حوزه مدیریت شهری در مرکز استان از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان به‌شمار می‌رود

تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام حوزه مدیریت شهری در مرکز استان از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان به‌شمار می‌رود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، فاطمه بیگی در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: در این راستا شهردار و مدیران زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید برنامه‌های عملیاتی به‌منظور تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام را ارائه دهند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان شهروندان شهرکرد برای ترافیک سنگین در مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای طرح‌های زیرگذر و روگذر می‌تواند به سامان‌دهی این وضعیت و کاهش ترافیک شهری در خیابان‌های شهرکرد کمک کند.

بیگی تصریح کرد: تعیین تکلیف سریع‌تر طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد از دیگر خواسته‌ها و مطالبه‌های شهروندان مرکز استان است که انتظار دارند با پیگیری اعضای شورای اسلامی به نتیجه برسد.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم بهره‌مندی از توان و ظرفیت بخش خصوصی و خیلی در حوزه مدیریت شهری مرکز چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جذب کمک‌های خیرین نیک‌اندیش برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های آرامستان بهشت رحمت شهرکرد در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

مصطفی حیدری در جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: فضاسازی شهری، چیدمان نمادهای انقلابی، نورپردازی و زیباسازی دالان‌های ورودی مرکز چهارمحال و بختیاری در آستانه دهه‌فجر انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه جدی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: نورپردازی باعث بهبود و هویت‌بخشی به فضاهای شهری، سرزنده شدن شهروندان، مسافران و گردشگران و زیباتر شدن فضاهای فیزیکی شهری می‌شود.

وی ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد را ضروری دانست و اظهار داشت: جذب گردشگر و توجه به مباحث اقتصاد شهری در دست‌یابی به درآمدهای پایدار نقش‌آفرینی می‌کند.

حیدری تصریح کرد: توجه به نیازهای شهروندان و اولویت‌بندی برای رفع این نیازها به‌منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم به‌طور خاص در دستور کار مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد قرار گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی در مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه مسوولان شهرداری و اعضای این شورا باشد.

ماشاءالله ایزدی تاکید کرد: طراحی و اجرای ویژه‌برنامه‌های اُمیدبخش در شهرکرد به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید به سرعت عملیاتی شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا