Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تعیین تکلیف فولاد ازنا تا ماه آینده/ اهلیت سرمایه‌گذار جدید در حال بررسی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

تعیین تکلیف فولاد ازنا تا ماه آینده/ اهلیت سرمایه‌گذار جدید در حال بررسی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، محمد رزم ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد ازنا  که به همراه فرماندار ازنا و جمعی از مسئولان قضایی استان انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه مذکور دارای ۱۰۱ هکتار زمین با ۸۶ هزار مترمربع فضای مسقف است که بر اساس نظریه کارشناس مدیریت شهرک صنعتی ازنا این کارخانه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی  با بیان اینکه تکمیل فولاد ازنا نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان است، افزود: به گفته کارشناسان بازدید کننده در این سفر تاکنون حدود ۶ هزار میلیارد تومان برای پیشرفت مجموعه هزینه شده که تکمیل ۲۰ درصد باقی‌مانده نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان دیگر است.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان فاز نخست فولاد ازنا قابلیت تولید سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار ورق را دارد که با اجرای فاز دوم ۷۰۰ هزار ورق دیگر به این ظرفیت افزوده خواهد شد.

رزم با اشاره به اشتغال‌زایی مستقیم هزار و ۲۰۰ نفری فولاد ازنا در فاز نخست، تصریح کرد: ۵ هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این واحد به کارگرفته خواهند شد.

وی از معرفی سرمایه‌گذار جدید برای مجموعه فولاد ازنا خبر و ادامه داد: سرمایه‌گذار جدید برای بررسی اهلیت و صلاحیت لازم به مراجع قضایی و برخی دستگاه‌های اجرایی معرفی شده تا در صورت تایید، پروژه فولاد ازنا واگذار شود.

رئیس کل دادگستری لرستان بر نگاه حمایتی دستگاه قضایی به کارخانه فولاد ازنا تاکید و خاطرنشان کرد: نگاه حمایتی دستگاه قضایی از پروژه این اطمینان را می‌دهد که در صورت واگذاری به سرمایه گذار جدید، کارخانه از هرگونه توقیف بابت دیون مالک قبلی مصون بماند.

رزم با بیان اینکه پروژه فولاد ازنا در حال حاضر در مرحله قیمت‌گذاری و ارزیابی است، افزود: سرمایه‌ای برای لرستان شکل گرفته و با تعیین‌تکلیف تا یک ماه آینده و بهره‌برداری از مجموعه موجب رونق تولید و اشتغال در استان خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا