آذربایجان شرقی

تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف دستگاه‌های راکد بیمارستان هشترود

به گزارش برگزیده های ایران از هشترود، امین امینیان در تجلیل از پرستاران نمونه این شهرستان اظهار داشت: جایز و کار خوبی نیست که برخی دستگاه‌ها به چه علت عدم استفاده و یا نبود وسایل جانبی چندین سال در این بیمارستان راکد باشد و عده‌ای هم به خاطر آن دستگاه به سایر شهرها بروند. 

وی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان خواست در تجهیز آزمایشگاه این بیمارستان و خرید دستگاه بروز و جدید سونوگرافی اقدام کنند.

امینیان افزود: بیمارستان امام حسین(ع) هشترود علاوه بر ارائه خدمات به جمعیت ۶۰ هزار نفری هشترود به بیماران شهرستان چاراویماق و اتفاقات و حوادث جاده‌ای آزادراه پیامبر اعظم (ص) که ۱۲۰ کیلومتر آن در حوزه هشترود می‌باشد و حوادث جاده‌ای، جاده قدیم تبریز- تهران و حوادث ریلی نیز خدمات می‌دهد که باید تجهیز باشد.

امینیان تصریح کرد: پیشنهاد داده‌ایم درمانگاه تخصصی مخصوص برای حوادث این چنینی در این شهرستان احداث شود تا برخی موارد حادثه‌دیدگان به جای مراجعه به بیمارستان به این مکان بروند.

وی از نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان هم‌ انتقاد کرد و متذکر شد:  که این دستگاه باید هرچه زودتر جهت ارائه خدمات در این شهرستان راه‌اندازی شود.

امینیان همچنین احداث درمانگاه بستر در شهر نظرکهریزی را شد و اضافه کرد: زمین این درمانگاه در نظر گرفته شده است که امیدواریم هرچه زودتر اعتبار لازم برای احداث آن تصویب شود.

فرماندار  هشترود یادآور شد: پرستاران قشر تلاشگر جامعه هستند که با گذشتن از جان خود جان دیگری به بیماران می‌دهند.

امینیان  خاطرنشان کرد: پرستاران باید با الگو گرفتن از حرکات و سکنات آن بانوی بزرگ،  راه آن را ادامه دهند و در طبابت بیماران خسته نشوند.

وی گفت: تلاش و زحمات پرستاران برای نجات یک انسان ستودنی است و مخصوصا اینکه این کار مستمر و روزانه باشد و این نهایت گذشت برای همنوعان است.

امینیان، زحمات پرستاران را در ایام کرونا قابل قبول و قدردانی برشمرد و بیان داشت: پرستاران در مقطع حساس کرونا به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی و برخی مواقع چند شبانه‌روز تلاش و پرستاری با جان‌گذشتگی در خط مقدم مبارزه و مقابله با کرونا ایستادند.

وی ادامه داد: مردم هیچ وقت این تلاش‌ها را از یاد نخواهند برد و به یقین با مراعات پروتکل‌های بهداشتی زحمات این قشر را به باد نخواهند داد.

فرماندار هشترود اذعان داشت: پرستاران انسان‌های شایسته‌ای هستند که در خط مقدم جبهه کرونا همپای پزشکان هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمی بر دل‌های بیماران و امید به زندگی است، بی‌شک خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود.

وی افزود: خدمات ارزنده پرستاران  باعث آرامش و امید در جامعه می‌شود و مردم باید قدردان این قشر باشند.

امینیان با بیان اینکه پرستاری تخصص و  یک شغل نیست بلکه هنری است متعالی که زخم‌های جسم و روح بیمار را التیام می‌بخشد.

در این مراسم از پرستاران شهرستان همچنین سه پرستار نمونه کشوری و استانی خانم مهناز اسمعیل‌نژاد کارشناس اتاق عمل به عنوان پرستار نمونه کشوری، خانم معصومه علی‌پور سوپروایزر بالینی و خانم الهام ملکی کمک پرستار کرونا به عنوان پرستاران نمونه استانی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا