اخبار ورزشی

تفتیان، دومین نماینده ایران در مسابقات جهانی دوومیدانی

تفتیان، دومین نماینده ایران در مسابقات جهانی دوومیدانی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، حسن تفتیان سریعترین مرد کشورمان  موفق شد از طریق رنکینگ، جواز حضور در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهان را کسب کند.

پاداش ۱۰۰ هزار دلاری برای ثبت کنندگان رکورد در دوومیدانی جهان

این دونده کشورمان توانست با کسب امتیازات لازم جواز حضور در این مسابقات را کسب کند و مسافر شهر بوداپست کشور مجارستان محل برگزاری این رقابت‌ها شود.

با توجه به قوانین و مقررات فدراسیون جهانی دو و میدانی ورزشکاران می‌بایست از طریق ثبت حد نصاب‌های اعلامی از سوی این نهاد بین المللی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب نمایند،و اگر تعداد افرادی که رکورد‌های ورودی را به ثبت رسانده‌اندیا از طریق رنکینگ به این رویداد جهانی راه پیدا می‌کنند کمتر از تعداد ورزشکارانی که می‌توانند در هرماده این رویداد جهانی شرکت کنند، باشد برترین ورزشکاران جدول رنکینگ پس از این افراد جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست خواهند آورد که حسن تفتیان یکی از این ورزشکاران است.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان از روز ۲۷ مرداد ماه جاری به میزبانی شهر بوداپست کشور مجارستان برگزار خواهد شد که حسن تفتیان نماینده دوومیدانی کشورمان برای پنجمین مرتبه در طول دوران ورزشی خود موفق شد در این رقابت‌ها حضور یابد. پیش از این فرزانه فصیحی نیز توانسته بود جواز حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان را به دست آورد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا