مرکزی

تفرقه‌افکنی نقشه راه دشمنان دین و نظام است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: وحدت و همدلی و انسجام حکم عقل است، شیعه و سنی اگر در کنار هم متحد باشند دشمنان اسلام نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند لذا امروز که دنیای کفر بر مسلمین سلطه دارند از ویرانی و اختلاف ماست. 

وی هفته وحدت را جلوه ای از رحمت الهی خواند و افزود: وقتی ما با یهودی‌ها و مسیحی‌ها می‌توانیم مشترکاتی داشته باشیم و کنار هم همزیستی داشته باشیم چطور با برادران مسلمان نمی‌توانیم. 

امام جمعه ساوه با بیان اینکه تفرقه‌افکنی نقشه راه دشمنان دین و نظام اسلامی است گفت: راهبرد اساسی آمریکا و انگلستان ایجاد تفرقه در جهان اسلام است و تاسیس وهابیت در میان اهل سنت و بهائیت اقدام عملیاتی این راهبرد است . تز آنها این است که تفرقه بینداز و حکومت کن. 

خطیب نماز جمعه با تاکید بر اینکه ساوه امروز بیش از همیشه به وحدت و انسجام و همدلی نیازمند است افزود: آمدن و رفتن یک خدمتگزار نباید موجب تفرقه بشود. نه بنده استعفا داده بودم و نه شورای سیاستگذاری بنده را برکنار کردند بلکه ۲ دوره امامت جمعه را با موفقیت و با سرافرازی و پاکدستی و افتخار به پایان رساندم. 

حسینی تشخیص مسئولان مرکز نماز جمعه کشور برای جابجایی را یک امر طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: بنده را به امامت جمعه شهرستان فردیس کرج در استان البرز با جمعیت بیش از ۲ برابر ساوه و مشکلات فراوانتر منصوب کردند و برادر عزیزمان حجت الاسلام رحیمی را از ابهر به اینجا منتقل کردند.

وی با قدردانی از اعتماد مجدد شورای سیاستگذاری در انتصابش به عنوان امام جمعه فردیس گفت: از همه شما مردم می‌خواهم از حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه جدید حمایت کنید. در نماز جمعه با اتحاد و انسجام شرکت کنید. خودم هم بودم شرکت می کردم. نماز جمعه، نماز شخص خاص نیست، نماز امامت و رهبری نظام اسلامی است. 

امام جمعه ساوه با قدردانی از حمایت های مردم ساوه در طول دوران خدمتش در این شهرستان ادامه داد: از همه مردم شریف ساوه که در طول این مدت محبت های فراوان کردند قدردانی میکنم به جز از عده ای هتاک، گستاخ و بی ادب که خلاف گفتند، خلاف نوشتند و برچسب های ناروا زدند و حساب آنها را به قیامت واگذار می کنم و البته در این دنیا چوب می خورند و ذلیل می شوند مخصوصاٌ کسانی که حرمت و قداست لباس پیامبر را پاس نداشتند. 

به گزارش برگزیده های ایران آیین تودیع و معارفه حجت الاسلام حسینی به عنوان امام جمعه جدید فردیس فردا شنبه در شورای اداری این شهرستان برگزار خواهد شد و حجت الاسلام رحیمی نیز طی هفته پیش رو در مراسمی بعنوان امام جمعه ساوه معارفه خواهد شد

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا