اصفهان

تفکر «حاج قاسم» درباره دفاع از مظلوم آسایش را از استکبار گرفته است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سمیرم، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان در یادواره سرداران و شهدای نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: امروزه عزت و اقتدار نظام اسلامی بواسطه ایثار گری و جانفشانی شهدایی است که از جان خود گذشتند و خود را فدای نظام و انقلاب کردند.

وی افزود: امروزه جوانان این مرز و بوم فراتر از مرزها به کمک مظلومین عالم می‌شتابند و عرصه را برای استکبار و یاران آنها تنگ کرده‌اند و یکی از افتخارات این ملت این است که فرزندانی را تربیت کرده‌اند که حتی بعد از هشت سال دفاع مقدس حاضرند جان خود را در راه نظام اسلامی فدا کنند.

میرحیدری خاطرنشان کرد: روحیه شهادت طلبی جوانان ما باعث شده که دیگر آمریکا و همپیمانانش در منطقه احساس آرامش نکنند و هیمنه آمریکا نه تنها در خاور میانه بلکه در دنیا شکسته شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فرارسیدن سالگرد سردار دل‌ها شهید سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی خاری بزرگ در چشم دشمنان بود و امروز شهید سلیمانی الگویی برای جوانان تمام ادیان در کشورهای مختلف  شده است و تفکر سردار سلیمانی در کشورهای مظلوم آرامش را از دشمنان گرفته است.

وی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم نظام اسلامی مسیر خود را بااقتدار گذشته ادامه دهد باید همواره پیرو شهدا، رهبر و ولایت‌فقیه باشیم تا روزبه‌روز بر قدرت نظام اسلامی افزوده شود.

میرحیدری تأکید کرد: جوانان ما در نیروی انتظامی وظیفه بزرگی بر دوش دارند و تقدیم شهدای امنیت در مرزها، شهرها و جای‌ جای این مملکت نشانگر این است که نیروی انتظامی بااقتدار به وظیفه خود در تأمین امنیت نظام و ملت ولایی خوب عمل کرده است.

به گزارش برگزیده های ایران، در پایان این یادواره از خانواده ۱۵ شهید نیروی انتظامی و مدافع وطن در سمیرم تجلیل شد.

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا