آذربایجان شرقی

تقبیح هتک حرمت به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی/ شهر بناب بی شهردار است!

به گزارش برگزیده های ایران از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تشریح آیه ۴۶ سوره انفال اظهار کرد: نباید دو قطبی بین مسلمانان و اهل ایمان حاکم شود و اگر این اتفاق بیفتد، مسلمانان فلج خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد مشکلات حاکم بر کشور در ۴۳ سال گذشته به‌خاطر وجود اختلاف و تشتّت بین گروه‌های سیاسی حاکم بر کشور بوده است؛ افزود: بنده اعتقاد دارم ۸۰ درصد مشکلات کشور ناشی از وجود اختلاف و کشمکش بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس با تقبیح هتک حرمت به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسم تکریم و معارفه تصریح کرد: حادثه تلخی که رخ داد، اتفاق تلخ و شومی بود. در حالی که همه باید دست به دست هم دهیم و این سیلی را به صورت دشمنان بزنیم نه به صورت یک همرزم!

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با بیان اینکه عقده‌گشایی.ها باید بر سر دشمن باشد؛ یادآور شد: متأسفانه امروز در شهر بناب نیز به نوعی گرفتار و گریبانگیر آن هستیم.

وی اذعان کرد: از عقلای ذی‌صلاح منطقه می.خواهم به داد این شهر برسند. شهری که به لحاظ جنب و جوش و فعالیت زبانزد بود، به خاطر مصالح و منافع عده.ای این شهر در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مدتهاست شهر بناب بی شهردار است!

خطیب جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌ها خاطرنشان کرد: بی سر و سامانی مردم این شهر را به ستوه آورده و مردم تلاشگر این شهر متأسفانه قربانی امیال نفسانی عده‌ای شده و هیچ فریادرسی نیز نیست.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی ادامه داد: از مقامات قانونی می‌خواهم مشکل شهردار بناب را حل کنند و به‌صورت قانونی با حل این مشکل کارهای مردم بیش از این با مشکل مواجه نشود، چراکه مدتهاست ساخت و ساز در این شهر تعطیل و سرمایه‌گذاران به شهرهای دیگر کوچ می‌کنند و از مسوولان امر انتظار می‌رود نگذارند این شهر فعال و پویا بیش از این دچار مشکل شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا