کرمانشاه

تقریظ رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» در کرمانشاه رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، بهرام فاضلی امروز در مراسم  رونمایی از تقریظ رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» که به‌صورت همزمان با آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در مراسم امروز تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب ارزشمند «تنها گریه کن» که روایت زندگی اشرف السادات منتظری مادر شهید محمد معماریان است، بصورت همزمان در سراسر کشور رونمایی می‌شود.

وی افزود: امروز همچنین همزمان با این مراسم در سراسر کشور از مادران شهدا و نویسندگان حوزه دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تکریم مفهوم ایثار و شهادت، گفت: این مفهوم ویژگی‌های خاصی دارد، از جمله اینکه محدود به تاریخ و زمان نیست.

وی افزود: ایثار و شهادت در هر زمان و هر برهه از تاریخ همواره مورد تکریم بوده و این مفهوم محدود به محدوده تاریخی خاصی نیست.

فاضلی گفت: همچنین این واژه محدود به جغرافیای خاصی هم نیست و در همه جای دنیا این مفهوم ارزش دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این مفهوم محدود به دین و مذهب هم نیست و در تمام ادیان ایثار و شهادت جایگاه خاص و ارزشمندی دارد، طوری که در هشت سال دفاع مقدس شهدایی از ادیان زرتشتی و مسیحی و… هم داشتیم

فاضلی تکریم فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز نسل آینده دانست و افزود: افرادی که جان خود را برای حفظ ارزش‌ها و زندگی دیگران فدا کردند نیازی به این مراسم و نامگذاری‌ها و … ندارند و برپایی این مراسم و نگاشتن کتاب ها و تولید آثار صوتی و تصویری از این فداکاری‌ها تنها برای نسل آینده است که بدانند چه فداکاری‌هایی صورت گرفته که این آب و خاک به دست آنها برسد.

وی افزود: این اقدامات تنها برای انتقال این فداکاری ها و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده است و باید چنین آیین هایی تداوم یابد.

در پایان این مراسم از مادر شهدای رضوان مدنی و «خدیجه محمدی» نویسنده کتاب های دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا