هرمزگان

تقوایی نژاد دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی هرمزگان شد

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان برگزار و در نشستی میان اعضا، با کسب اکثریت آرا محمد تقوایی نژاد به‌ عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان انتخاب شد.

انتخابات دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان، با رأی‌گیری از میان مسئولان حوزه‌های بسیج دانشجویی  و در نشستی میان اعضای منتخب انجام گرفت که محمد تقوایی نژاد با کسب اکثریت مطلق آرا به‌عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان انتخاب شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری و نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در استان است.

موضع گیری در قبال حوادث و مسائل اساسی دانشگاه‌ها، تحولات کشور و جهان از وظایف اصلی بسیج دانشجویی است. طرح‌ریزی اقدامات مطالبه‌گرانه از مسئولان در حوزه‌های مختلف سیاسی فرهنگی و اجتماعی از دیگر وظایف این شوراست؛ این شورا مسئولیت تحلیل و بررسی مسائل سیاسی کشور و استان را برعهده دارد تا با رویکردی عدالت‌خواهانه و مطالبه‌گرانه در راستای منویات رهبر انقلاب به موضع‌گیری‌های دقیق و به موقع به مسائل داخلی و بین‌المللی اقدام کند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا