اردبیل

تقویت بخش کشاورزی استان اردبیل از اولویت‌های مهم است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در دیدار با اعضای تشکل‌ها و نمایندگان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: اگر رشد کشاورزی استان به روال فعلی پیش برود به تولید ثروت منجر نخواهد شد.

وی حل مشکلات اقتصادی و کمک به افزایش درآمدهای مردم را از جمله اهداف مهم دولت عنوان کرد و گفت: برای رفع فقر، تقویت بخش کشاورزی استان از اولویت‌های مهم است چراکه با رفع معضلات توسعه‌ای این بخش، مطمئنا حوزه‌های صنعت و گردشگری نیز منتفع می‌شوند.

استاندار اردبیل با بیان این که فعالان حوزه کشاورزی و نمایندگان این قشر، اشرافیت بیش‌تری نسبت به مسائل دارند خواستار مشارکت با بخش دولتی برای تصمیم‌سازی و کاهش مشکلات کاری کشاورزان شد.

استفاده از روش‌های نوین و بهره‌برداری بهینه از آب‌های زیرزمینی

عاملی در بخش دیگری از سخنانش، مدیریت منابع آبی در مصارف کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با هدف جلوگیری از هدر رفت آب در کشت، باید استفاده از روش‌های نوین و بهره‌برداری بهینه از آب‌های زیرزمینی، مد نظر قرار گیرد.

وی به توزیع بذر و نهاده‌های دامی به عنوان یکی از موضوعات دارای اهمیت در بخش کشاورزی و دامی هم اشاره کرد و مشارکت تشکل‌های کشاورزی در اتخاذ راهکارهای مناسب در این خصوص را مهم برشمرد.

در این دیدار، اعضای تشکل‌ها و نمایندگان کشاورزان استان نیز اهم مسائل و مشکلات موجود را بیان کردند و مساعدت مسؤولان استان به تقویت بخش کشاورزی و رفع موانع تولیدکنندگان این بخش را خواستار شدند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا