کرمانشاه

تلاش برای تبدیل شدن کرمانشاه به کانون رخدادهای فرهنگی

تلاش برای تبدیل شدن کرمانشاه به کانون رخدادهای فرهنگی

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، ظهر امروز (شنبه ٢٩ مهر ماه) پوریا جلالی در آیین معارفه سرپرست جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین باید همیاران فرهنگ و دانش باشند و در این مسیر تلاش کنند.

وی افزود: یک هدف و یک عبارت از ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی برای خود ترسیم کرده‌ایم و در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش می‌کنیم به این هدف نزدیک شویم.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تجربه و وقت خود را وقف انقلاب اسلامی، خدمت به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و رسیدن به ١٢ بند موجود خواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کرمانشاه را به کانون رخدادهای فاخر فرهنگی تبدیل کرده و تمام تلاشمان را در جهت ارتقاء معیشت و رفاه پرسنل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار می گیریم.

تلاش برای تبدیل شدن کرمانشاه به کانون رخدادهای فرهنگی
تقویت نیروی انسانی جوان از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

علی صفدری مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه این نشست اظهار کرد: امید است شاهد به پایان رسیدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی باشیم و آزادی مسجد الاقصی به زودی اتفاق بیفتد.

وی افزود: تمام شاخ و برگ‌های انقلاب اسلامی ناشی از لطف الهی است، خداوند را به دلیل توفیق یافتن برای خدمتگزاری در انقلاب اسلامی و مردم شکرگزار هستم.

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: چند رویکرد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شد که باید عملکردهای خود را برای مردم تبیین کنند.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم موضوع عدالت محوری بود و در تمام نقاط محروم استان کرمانشاه در این راستا نقش آفرینی شد.

صفدری ابراز کرد: مباحث اقتصادی نیز در استان کرمانشاه مورد توجه قرار گرفت و در حوزه آموزش نیز که از رویکردهای فرهنگ و ارشاد است حائز رتبه شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر جشنواره‌هایی برگزار شد و در حوزه قرآنی نیز در استان کرمانشاه و در ماه رمضان جلساتی داشتیم و قرارگاه قرآنی در استان کرمانشاه شکل گرفت.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا