سلامت

تلاش دولت در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا قابل تحسین است

به گزارش روز پنجشنبه برگزیده های ایران از وبدا، ملک فاضلی اظهار داشت: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری از نخستین روزهای مسئولیت خود در دولت و همچنین دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت، در کنار همراهی دستگاه اقتصادی و دیپلماسی کشور، میزان قابل توجهی از واکسن کرونا را تامین کردند.

وی ادامه داد: در کنار تامین واکسن به میزان قابل توجه از خارج، با مشارکت گروه ها و نیروهای جهادی، مردمی و داوطلب در کنار مجاهدین واکسیناسیون، حماسه ای رقم خورد که امروز اکثریت مردم توانسته اند دوز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس یادآور شد: تزریق واکسن کرونا در ایران توانست آرامشی را بر جامعه حاکم کند و مردم دیگر در این حوزه، دغدغه ای جدی ندارند، البته مدیریت کرونا یک مساله چند بُعدی است که یک بعد آن اقدامات حاکمیتی و طرف دیگر مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه ها از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری و دوری از تجمعات است.

به گزارش برگزیده های ایران، تا کنون ۵۵ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۳۳۷ نفر دُز اول، ۴۰ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۶۵۷ نفر دُز دوم و ۳۱۴ هزار و ۱۰۵ نفر از شهروندان نیز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۶ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۹۹ دُز رسیده است.

۱۳۵۲

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا