کهگیلویه و بویراحمد

تلاش مدیریت شهری دوگنبدان برای رفع مشکلات مردمی

سید مصیب موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در گچساران اظهار کرد: با توجه به تماسهای شهروندان ساکن در کارکنان دولت ( ۱۱ جنوبی) مبنی بر مشکلات ناشی از آبگرفتگی منازل و معابر ؛ خصوصا در زمان بارش باران و نفوذ آب در منازل اطراف ؛ عملیات اصلاح جداول ؛ لوله گذاری و تعمیرات لازم توسط اکیپ امانی شهرداری انجام شد.

وی بیان کرد: از شهروندان بابت اشکال در تردد در زمان اجرای عملیات عذرخواهی می کنیم اما تعامل بین مردم و دستگاههای خدمان رسان باعث تسهیل در انجام کارها و خدمان رسانی بهتر خواهد شد.

 

سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردمی بسیار با اهمیت بوده و از اولویت های شهرداری می باشد.

موسوی نژاد عنوان کرد: مدیریت شهری با بررسی مشکلات مردمی و نواقص موجود نسبت به رفع آن‌ها اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد.

 

وی گفت: با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان و میزان زیادی از دغدغه‌ها و مشکلات حوزه شهری آن‌ها تامین خواهد شد.

سرپرست شهرداری دوگنبدان خاطر نشان کرد: مشکلات و درخواست‌های مردمی که جنبه اجرایی، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاهترین زمان بررسی و اجرایی می شوند.

موسوی نژاد اضافه کرد: در مقابل مسائل و مشکلات حقوقی، کارشناسی و مدیریتی کمی نیاز به زمان دارند و سعی می‌کنیم طی یک زمانبندی مناسب نیز پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با هر نوع بحران و مشکلات احتمالی ناشی از بارندگیهای پیش رو در سطح شهر آمادگی داریم، افزود:  آتش نشانی و کلیه نیروهای خدماتی شهرداری برای کنترل اوضاع و مقابله با آبگرفتگی معابر امادگی دارند.

سرپرست شهرداری دوگنبدان گچساران اظهار کرد: هدف از این اقدامات را جلوگیری از آب‌گرفتگی احتمالی معابر در زمان بارندگی‌ها و سهولت در عبور مرور شهروندان می باشد.

موسوی نژاد بیان کرد: شهرداری با همراهی و تعامل با اعضاء شورای شهر سعی در ارایه خدماتی ،بهینه و ارزنده‌ به شهروندان داشته و در این راه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا