اخبار روز

تله مقاومت فلسطین برای ارتش اسرائیل در غزه چگونه کار می‌کند؟/گزارش اختصاصی

تله مقاومت فلسطین برای ارتش اسرائیل در غزه چگونه کار می‌کند؟/گزارش اختصاصی

– اخبار بین الملل –

به گزارش سایت عربی خبرگزاری برگزیده های ایران، با گذشت بیش از یک ماه بمباران بی وقفه نوار غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی، این رژیم از آغاز مرحله دوم عملیات خود با هدف پیشروی زمینی و تصرف نوار غزه و از بین بردن حماس خبر داده است، اهدافی که از نظر بسیاری از صاحب نظران پس از مشاهده عملکرد بی نظیر رزمندگان مقاومت فلسطین در وارد کردن خسارات سنگین به ماشین جنگی صهیونیست ها مورد تردید قرار گرفته است.

از هنگام آغاز مرحله دوم عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، بسیاری از خودروهای زرهی این رژیم هدف انواع موشک ها و سلاح های منحصر به فرد مقاومت فلسطین همچون راکت های یاسین قرار گرفته اند که به هلاکت ده ها تن از نظامیان ارتش اسرائیل منجر شده است.

علاوه بر این جوانان مقاومت فلسطین با به کارگیری بدیع ترین تاکتیک های جنگ نامتقارن موفق شده اند تا روند پیشروی خودروهای زرهی اشغالگران در محله ها و مناطق مختلف غزه را کُند و در پاره ای موارد متوقف سازند.

«طارق السلمی»، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خبرنگار برگزیده های ایران در نوار غزه با تشریح اهداف لشکرکشی زمینی صهیونیست ها به سمت غزه گفت: تجاوزات دشمن صهیونیستی، به سمت جبهه داخل غزه با هدف تضعیف گروه های مقاومت فلسطینی، همچنان ادامه دارد، اما مردم فلسطین به عنوان عنصر اصلی مقاومت فلسطین، بر روش و گزینه مقاومت تاکید دارند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه , فلسطین , طوفان الاقصی ,

السلمی در تشریح جزئیات اقدامات گروه های مقاومت فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی افزود: نبردهای سختی، میان نیروهای مقاومت و نظامیان اشغالگر، در سه محور اصلی، جریان دارد. بدون تردید ملت فلسطین امروز با یک زرادخانه نظامی عظیم دست و پنجه نرم می کند که رتبه دوم فناوری و چهارمین قدرت نظامی جهان است، اما نظامیان صهیونیست در به اصطلاح مستحکم ترین زره پوش های نظامی جهان، در مقابل اراده مردم غزه‌، منهدم شدند و اکنون اهالی غزه به عامل نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی و ماشین آلات نظامی آن، تبدیل شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی با گذشت بیش از یک ماه از عملیات طوفان الاقصی همچنان به کشتار کودکان و تخریب کامل مناطق مسکونی بر سر ساکنین دست می زند تا به ناکامی اش در مجموعه بانک اهداف از پیش طراحی شده اش سرپوش بگذارد. با این حال نیروهای مقاومت فلسطین تأکید دارند که از نظر صداقت و رعایت ارزش های اخلاقی، بر این ارتش شکست خورده، برتری دارند.

«حی الرمال»، قلب اقتصادی غزه، از حرکت باز می‌ایستد!/گزارش اختصاصی
یک قرص نان و یک لیوان آب، حداکثر سهم روزانه هر کودک فلسطینی از کمک‌های بین المللی به غزه/گزارش اختصاصی

در حالی که خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی، در مقابل حملات مقاومت، در گل و لای غزه فرو می روند و جنگنده های اسرائیلی، مجموعه ای از حملات هوایی به هم پیوسته را اجرا می کنند، بر همگان آشکار شده است که کابینه نتانیاهو در تلاش است، تا شکلی نمادین از پیروزی را در غزه ایجاد کرده، و به جامعه اسرائیل، عرضه دارد، امری که بسیاری آن را رویای محال و دست نیافتی و پایان بخش به حیات سیاسی بی بی قلمداد می کنند.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا