گلستان

تماس تلفنی نماینده علی‌آبادکتول با دکتر رئیسی/ پنج‌شنبه مشکلات‌ خلیج‌گرگان با حضور رئیس جمهور بررسی می‌شود

رحمت‌الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: از زمان تشکیل دولت سیزدهم مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش است تا مشکلات استان گلستان را‌ با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور بررسی و رفع کند.

وی تصریح کرد: امروز بنده به عنوان مسوول فراکسیون شمال کشور تماس تلفنی با رئیس‌جمهور داشتم و قرار شد روز پنج‌شنبه با حضور رئیس جمهور، سه استاندار استان‌های شمالی کشور و بنده به عنوان مسوول فراکسیون مسائل و مشکلات استان‌های شمالی به ویژه گلستان را قبل از سفر وی مورد بررسی قرار دهیم.

* رفع مشکلات گلستان زمینه را برای اشتغالزایی بیشتر فراهم می‌کند

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک این جلسه در رفع مشکلات استان و رسیدن به یک‌ اجماع کلی برای بررسی مسائل و مشکلات موثر بوده و زمینه را برای ایجاد اشتغال بیشتر و پایدار در راستای تحول و پیشرفت استان فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: در  این جلسه به صورت اختصاصی  و با حضور رئیس جمهور به مسائل استان‌های شمالی پرداخته خواهد شد و تصمیم مناسبی برای رفع این مشکلات اتخاذ می‌شود.

نوروزی گفت: مسائلی مانند پسماند استان، زهکشی اراضی‌شمالی، تعیین تکلیف مسائل نوار ساحلی، رفع مشکلات خرید محصولات کشاورزی و بیمه آنها، اتمام سدهای استان مانند سد نرماب، سد قره‌سو، سد زرین‌گل و سد شصتکلاته، ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی، رفع مشکلات آب، برق در این جلسه مطرح و بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: مهمترین مسئله که باید در این جلسه بررسی شود خلیج گرگان و احیا آن است که امید داریم به نتایج خوبی برسیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا