اخبار ورزشی

تماس رُم با پاری‌سن‌ژرمن برای خرید رناتو سانچس

تماس رُم با پاری‌سن‌ژرمن برای خرید رناتو سانچس

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد که باشگاه رم با مدیربرنامه‌های رناتو سانچس، ستاره پرتغالی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن تماس گرفته و درباره امکان خرید او پرس‌و‌جو‌هایی انجام داده است.

جالوروسی یکی از فعال‌ترین تیم‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده است و در یک ماه اخیر بازیکنانی مانند ایوان اندیکا و حسام عوار را خریده است و دیه‌گو یورنته و راسموس کریستنسن را از لیدزیونایتد قرض گرفته است. این تیم اما هنوز به یک هافبک هجومی دیگر نیاز دارد و گزینه اولش داویده فراتسی بود که گویا در رقابت برای جذب این بازیکن باخت به اینتر را پذیرفته است و به همین دلیل اکنون روی گزینه‌های بعدی تمرکز کرده است.

الشعراوی با رم تمدید کرد

طبق ادعای دی‌مارتزیو، رم برای اطلاع از قیمت مدنظر PSG‌ برای انتقال بازیکن سابق بایرن مونیخ با پاری‌سن‌ژرمن تماس گرفته و اعلام کرده که قصد خرید قرضی بازیکن را دارد، قراردادی شبیه به آنچه سال گذشته به جورجینیو واینالدوم پیشنهاد شد. رناتو سانچس سال گذشته از تیم لیل به پاری‌سن‌ژرمن پیوست اما در اولین فصل حضورش در پارک دو پرنس نتوانست انتظارات را برآورده کند. او مجموعاً ۹۰۵ دقیقه در ۲۷ بازی‌اش در تمام رقابت‌های فصل گذشته انجام داد که اغلب آنها به عنوان بازیکن تعویضی بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا