آذربایجان غربی

تماس رییس جمهور با استاندار آذربایجان‌غربی جهت پیگیری وضعیت مناطق سیل زده

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، در پی بارشهای شدید دیروز و وقوع سیل در شهرستان مهاباد، بروز برخی مشکلات در ترددهای شهری و خسارت به برخی از واحدهای مسکونی، همچنین بسته شدن راه ارتباطی شهرستان مهاباد با شهرستان پیرانشهر،  رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار مهاباد پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل زده شده و دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار آذربایجان‌‌‌غربی ضمن قدردانی از  تماس تلفنی رییس جمهور و پیگیری وضعیت سیل زدگان شهرستان مهاباد، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده  از ساعت‌های اول وقوع سیل در شهرستان مهاباد تمامی تیم‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان مهاباد اقدام به رفع مسائل و مشکلات سیل زدگان کردند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده بسیاری از مشکلات برطرف شد.
   
 محمدصادق معتمدیان، افزود:  از فردا تیم‌هایی از مدیران مدیریت بحران استانداری در محل  وقوع سیل مهاباد حاضر و به همراه فرماندار مهاباد نسبت به ارزیابی خسارت‌ها و نحوه جبران آنها حضور خواهند داشت‌.

گفتنی است، بارندگی اخیر مشکلات زیادی را برای شهروندان مهابادی به وجود آورد و در این حادثه تعدادی از واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.

این سیل خسارت جانی نداشته و  تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان‌ها شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا