کهگیلویه و بویراحمد

تمام تلاش برای پیشرفت شهری قلعه رئیسی انجام خواهم داد

به گزارش برگزیده های ایران از چاروسا، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار شهرستان کهگیلویه و مسئول شوراها فرمانداری کهگیلویه و مسئولان محلی بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر قلعه رئیسی انجام گرفت.

بعد از انتخاب شهردار جدید شهر قلعه رئیسی از سوی شوراهای اسلامی شهر و معرفی شهردار سرپرست برای شهرداری در مدت کوتاه بالاخره استاندار استان حکم شهردار جدید را صادر و با حواشی که در روزهای گذشته که در پی داشته مراسم تودیع و معارفه برگزار و کار شهردار جدید به صورت رسمی شروع شده است.

حجت الاسلام صادق انصاری پور در این نشست با بیان اینکه خود را مدیون خون پاک شهدا و خانواده آنها می دانیم عنوان کرد: باید افتخار کنیم که روی سفره انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی هستیم و مدال پرافتخار اسلام و دین را به هر کسی نمی دهند اما به شما در این انقلاب عطاء کردند و مهمتر از همه اسلام و انقلابی ماندن است و مردم چاروسا از مردمی بزرگ و صایل هستند و حق چاروساست که بهترین انسان ها در این منطقه برای این مردم بزرگ خدمت کنند.

انصاری پور خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار دوره ششم گفت: درد مردم قلعه رئیسی را شناسایی کنید و آن درد را درمان کنید، دردها را شناسایی کنید اما در کنار شناسایی به دنبال رفع دردها باشید شناسایی دردها بدون درمان آنها فایده ندارد و این آمادگی دارم در کنار بخشدار و امام جمعه برای رفع مشکلات و معارضات با شورا و شهردار جدید همکاری داشته باشیم.

رئیس حوزه قضایی چاروسا بیان کرد: تلاش کنید درد مردم این منطقه که مشکلاتی همچون آسفالت قسمت سرمازه، ورزشگاه شهر که دردی ۱۷ساله برای جوانان است و چرا جوانان این منطقه ۱۷ساله بدون یک زمین ورزشی بمانند و نمی شود تنها کمبود اعتبار را عامل این ۱۷ساله عقب افتادگی بدانیم بلکه کم کاری ها هم بی تاثیر نبود.

انصاری پور خواستار کمک و همکاری از سوی شورای و شهردار دوره ششم از شورای دوره قبل شد و یادآور شد: همه شما بچه یک منطقه هستید و درد همه شما یکسان است و باید با کنار گذاشتن نگرانی ها با همدیگر همکاری کنید.

وی با بیان اینکه وظیفه ما بیان یک سری صحبت ها شرعی است و یک سری صحبت های قانونی که نیاز است توجه شود و ادامه داد: همیشه جرم فعل نیست و ترک فعل هم جرم است یعنی یک کسی وظیفه دارد کاری را انجام دهد اما به دلیل ترک فعل انجام نمی دهد که این جرم است و بدون تعارف ورود می کنیم و برخورد هم می کنیم و به هیچ وجهه اجازه نخواهم داد کارخانه سنگ شکن شهرداری به این وجهه معطل بماند و کسی اجازه ندارد کارخانه که می توانست بسیاری از مشکلات مردم را در این شهرداری برطرف کند بیکار و معطل بماند و این نوعی ترک فعل است.

رئیس دادگستری چاروسا گفت: اعضای شورای شهر و شهردار دوره ششم هوشیار باشند که نسبت به وجوه دولتی دقت کنند و نهایت دقت در مواظبت از بیت المال داشته باشید و باید اموال دولتی در جای خود درست استفاده شوند و این وظیفه قانونی است که در مراحل قانونی به شدت برخورد خواهم کرد و بدون هیچ چشم پوشی و با مستند برخورد خواهم کرد و در آینده نزدیک صدای برخورد به گوش خواهد رسید.

وی افزود: لازم می دانم از شورای شهر و شهردار دوره پنجم که حقیقتا تلاش و با جوان بودن تلاش بسزایی داشتند تشکر می کنم و امیدوارم شهردار جدید که انسانی شایسته هستند موفق و با تلاش شبانه روزی موفق باشند.

تورج آذربهرام شهردار جدید در این نشست با تقدیر از همه کسانی که در این مراسم حضور پیدا کردند عنوان کرد: شهر قلعه رئیسی شهری بود که روزگاری بسیار بزرگ از لحاظ سیاسی و اجتماعی بود و روزگاری در بین شهرها سرآمد بود اما چه اتفاقی رخ داد که هنوز به آنچه که حق آن بود هنوز دست نیافت و امروز باید به هرکسی متوسل شویم و غیر از این بود که به دنبال تخریب همدیگر شروع کردم و عاقبت آن آن چیزی است که می بینیم و افراد بزرگی بودن که برای عمران و آبادانی این شهر چه تلاش ها که نکردند و تلاش کردند تا از دیگر ایلات عقب نیافتند.

شهردار جدید قلعه رئیسی بیان کرد: خود را مدیون مردم این شهر می دانم و تلاش خود را برای پیشرفت این شهر و رضایت مردم بکار بگیرم و امیدواریم همه در جهت موفقیت و پیشرفت این شهر همکاری و کمک کنند و شهردار و کارکنان شهرداری را با تمام تلاش کمک کنید تا شاهد پیشرفت شهری در این شهر باشیم و از پیشنهاد تمام بزرگان و نخبگان استفاده خواهم کرد.

وی با تقدیر از همه شوراها و شهرداران دوره قبل قلعه رئیسی به بیان برنامه های خود پرداخت و بیان کرد: برای رفع مشکلات این شهر اولویت بندی کردیم و ساماندهی به ورودی های شهری، روکش آسفالت کوچه و معابر اصلی شهر، پیگیری ساختمان اداری شهرداری برای تکمیل آن، سر سامان دادن به قسمت سرمازه و مهمتر از همه ادامه و تکمیل فاز دوم کمربندی شهر قلعه رئیسی که نیاز ضروری این شهر است.

وی با تقدیر از شهردار و شورای قبل یادآور شد: تلاش خواهم کرد تا شهرداری منظم و یک دل در شهر بسازیم و با همکاری و ارائه پیشنهادات سازنده شاهد پیشرفت بیش از پیش این شهر باشیم و قول خواهم داد تا امانت دار خوبی برای این شهر باشم.

مجید اطمینان زاده رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ریاست دادگاه و مردم شهید پرور شهر قلعه ریسی بیان کرد: ما اعضای شورای شهر قلعه ریسی با خود عهد بسته ایم که جهت زیبا سازی شهر و رفاه حال شهروندان نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیریم و شهرداری انتخاب کنیم که فردی پاک دست و توانمند که با شورای شهر تعامل وهمکاری داشته باشد.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با تقدیر از زحمات شهردار قبل خاطرنشان کرد: به عنوان خادم مردم شهر قلعه رئیسی بر خود لازم می‌دانم که نکاتی را در مورد موجودی و بدهی های شهرداری به اطلاع شما مردم بزرگوارم برسانم و طبق مستندات واحدهای شهرداری کل بدهی های شهرداری ‌که بصورت حداقل تقریبی می باشد مبلغ ۱/۸۸۶/۰۰۰/۰۰۰میلیون تومان و کل موجودی شهرداری که از فروش بیل مکانیکی بوده مبلغ ۸۸۰/۰۰۰/۰۰۰میلیون تومان بوده و در حال حاضر شهرداری قلعه رئیسی با بدهی ۱/۰۱۶/۰۰۰/۰۰۰تومان تحویل شورای و شهردار دور ششم  شده است.

وی با توصیه به شهردار جدید عنوان کرد: از آنجایی که شهر قلعه رئیسی از لحاظ توپوگرافی دارای پستی و بلندی است است و برای بازگشایی یک  کوچه یا خیابان باید اول خاکبرداری شود بعد دیوار حائل و بعد جدول کشی شود که متحمل هزینه های زیادی است و می طلبد که شهردار جدید تمام توان خود را جهت همکاری با شورا و جذب بودجه به کار گیرد.

اطمینان زاده با بیان اینکه با توجه به گاز رسانی شهر قلعه رئیسی اکثر کوچه ها وخیابانها به علت کنده کاری گاز نیاز مبرم به آسفالت دارند یادآور شد: می طلبد که اقدامی سریع جهت رفع این مشکل  انجام گیرد و خواسته دیگر این بود که یکی از بزرگترین مشکلات شهر قلعه رئیسی معارضات شهری می باشد و امیدواریم با توان و مالکیت که شهردار این معضلات را برطرف کند.

وی گفت: مردم شریف شهر شهیدان به ما اعتماد کردن و ما هم باید پاسخ اعتمادشان را بدهیم و رفاه شهروندی را برایشان فراهم کنیم  و به مردم خوب این شهر  قول می دهیم اگر در  آبادانی و پیشرفت این  شهر کاستی یا سهل انگاری ببینیم  با هیچ شخصی تعارفی نخواهیم داشت و دعا می کنیم که خداوند منان کمک کار ما جهت پیشرفت این شهر باشد تا بتوانیم رفاه شهروندی را برای مردم با فرهنگ این شهر به نمایش بگذاریم.

در پایان نشست از زحمات چهار ساله فیض الله آبرود شهردار سابق تجلیل شد و آقای تورج آذربهرام به عنوان شهردار جدید قلعه رئیسی انتخاب شد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا