خراسان شمالی

تمام ۵۲ جایگاه سوخت خراسان‌شمالی فعال شدند/ ۶ جایگاه در حال ارائه بنزین هزار و ۵۰۰ تومانی

مجتبی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در بجنورد با اشاره به اختلالات پیش‌آمده در شبکه سوخت‌رسانی کشور اظهار کرد: در برخی از جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی نیز وقفه ایجاد شد و باعث توقف در سوخت‌رسانی به خودروها شد.

وی گفت: پس از گذشت ساعاتی از وقفه ایجادشده در پی قطع سامانه کارت سوخت عصر روز گذشته، فعالیت جایگاه‌های سوخت در استان به روال عادی برگشت و مردم قادر به دریافت سوخت باقیمت ۳ هزار تومان شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی افزود: ۵۲ جایگاه عرضه سوخت در خراسان‌شمالی فعالیت دارند و در حال حاضر همه این جایگاه‌ها فعال و به‌صورت آفلاین، بنزین را با مبلغ آزاد در اختیار شهروندان قرار داده می‌دهند.
 

 

شکوری با اشاره به اینکه تاکنون سامانه دریافت سوخت باکارت سوخت در ۶ جایگاه سوخت سراسر استان، فعال‌شده‌اند، گفت: این جایگاه‌ها به ترتیب شامل مکرمی شیروان، غلامان، یکه صعود، شرفی دوراهی گرمه، قشم شمی اسفراین، صداقت جاجرم هستند.

وی یادآور شد: پیگیری‌ها با سرعت در حال انجام است و طی ساعاتی آینده تمام جایگاه مشکل کارت سوختشان حل خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی ازلحاظ کمبود بنزین در جایگاه‌های استان وجود ندارد اما به‌صورت موقت رانندگان بنزین را به نرخ دوم سه هزارتومانی دریافت می‌کنند.

شکوری تصریح کرد: گران شدن قیمت بنزین کذب است و هرگونه خبری که در این رابطه منتشر می‌شود صحت ندارد.

وی بیان داشت: سهمیه بنزین موجود در کارت‌های سوخت محفوظ بوده و سوخت‌گیری دستی در همه جایگاه‌ها فعال‌شده و مردم می‌توانند به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا