اخبار ورزشی

تمجید خاص انریکه از امباپه پس از اولین پیروزی اروپایی

تمجید خاص انریکه از امباپه پس از اولین پیروزی اروپایی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، لوئیس انریکه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین شب از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بوروسیا دورتموند بود و موفق شد میهمان آلمانی‌اش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. در ثبت این پیروزی کیلیان امباپه با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سهم بسزایی داشت. دیگر گل این تیم را هم اشرف حکیمی به ثمر رساند که از قضا یکی از زیباترین گل‌های هفته هم بود. با این حال چیزی که نظر انریکه بیشتر جلب کرد، عملکرد امباپه ۲۴ ساله بود.

انریکه درباره امباپه‌ای که در ۲۳ بازی‌ اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا ۳۰ گل زده است، اظهار داشت: از نظر من، کیلیان در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا است اما چیزی که بیشتر از توانایی‌های فنی او مرا مجذوب او کرده است، خصلت‌های انسانی‌اش است. دیدن انسانی مانند او در رختکن تیم لذتبخش است. او رهبری شایسته برای تیم ماست که همیشه لبخند به لب دارد.

جشنواره گل بارسلونا و پیروزی من‌سیتی و PSG در شب گلزنی طارمی و جهانبخش + فیلم

انریکه درباره عملکرد کلی تیمش هم اظهار داشت: من بسیار راضی و برای تیم، بازیکنان و هواداران خوشحالم. رویکرد بازیکنانم را دوست داشتم چون از اولین دقیقه ما توانستیم موقعیت گلزنی بسازیم. در نیمه دوم باید همان عملکردی که در نیمه اول داشتیم را تکرار می‌کردیم، بر بازیسوار می‌شدیم و مقابل حریفی قدرتمند کنترل‌مان بر بازی را حفظ می‌کردیم.در مجموع ما تیم برتر میدان بودیم و لیاقت پیروزی را داشتیم. چنین بازی‌هایی برای بازیکنان انگیزه‌بخش هستند. به جز ۱۵ دقیقه آخر که بیش از خودمان را به زحمت انداختیم، من از عملکرد تیمم در سایر دقایق بازی راضی‌ هستم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا