اخبار ورزشی

تمدید قرارداد ژابی آلونسو با بایرلورکوزن

تمدید قرارداد ژابی آلونسو با بایرلورکوزن

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، ژابی آلونسو که قرارداد قبلی‌اش با باشگاه بایرلورکوزن تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار داشت، امروز (جمعه) با تمدید دو ساله قراردادش، خود را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ به این باشگاه آلمانی متعهد کرد. اخیراً شایعه شده بود که این مربی اسپانیایی در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ جانشین کارلو آنچلوتی در رئال مادرید خواهد شد.

آلونسوی ۴۱ ساله ماه اکتبر ۲۰۲۲ بود که در پایان هفته هشتم بوندس‌لیگا جانشین جرارد سوانه در بایرلورکوزن شد و با وجود شروع نه‌چندان خوبش در این تیم، در نهایت با این تیم تا آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت اما در نهایت با به پایان بردن فصل در رده ششم جدول، به کسب سهمیه لیگ اروپا رضایت دادند.

ژابی آلونسو بعد از تمدید قراردادش گفت: از اعتماد باشگاه بایرلورکوزن به من بسیار سپاسگزارم. ما از نظر جهت‌گیری ورزشی به یک ایده و یک جهت مشترک متقاعد شده‌ایم که این باعث نزدیکی و اعتماد زیاد بین من و مسئولان باشگاه می‌شود. این یک مبنای بسیار خوب و راحت است برای کار روزانه.

قانون ضدروسی؛ مانع بزرگ بازگشت سردار آزمون به زنیت

وی افزود: این دلیل دیگری است که من واقعاً از کار با کادرفنی‌ام و تمامی کارمندان باشگاه لذت می‌برم. فصل گذشته را مثبت می‌بینم اما من هم مانند باشگاه چیزهای بیشتری می‌خواهم. اکنون مصمم به کار روی این موضوع ادامه می‌دهیم.

لورکوزن زیرنظر هافبک سابق تیم‌های لیورپول و رئال مادرید، در ۳۷ بازی آمار ۱۷ برد، ۱۰ تساوی و ۱۰ شکست را تجربه کرد. سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان عضو تیم لورکوزن است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا