اردبیل

تندباد ۱۰۱ کیلومتری اردبیل را درنوردید+ فیلم

فرهاد عبدالعلی‌پور، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن اردبیل اظهار کرد: از ساعات اولیه روز گذشته، وزش تندباد در استان اردبیل آغاز شد که سرعت آن در شهرستان‌های هیر و کوثر با سرعت ۱۰۱ کیلومتر و در اردبیل، نمین ، نیر و گرمی ۹۴ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی افزود: در شهرستان اردبیل و نیر شکستگی درخت و سقوط مصالح ساختمانی بر روی ماشین و در مشگین‌شهر قطعی برق رخ داده است که قطعی برق در حال مرتفع شدن است.

 

 

وقوع حوادث جاده‌ای در اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: در خروجی اردبیل یک دستگاه تریلی به دلیل تندباد از جاده به سمت دره خارج شده بود که با کمک جرثقیل به جاده برگشت.

عبدالعلی‌پور ادامه داد: در خروجی دیگر اردبیل نیز یک دستگاه تریلی به دلیل شدت وزش تندباد از جاده انحراف پیدا کرده بود که باعث تصادف با چند دستگاه خودرو شده و مجروحیت‌های جزئی در پی داشته است.

وی گفت: اعلام وضعیت سطح زرد استان اردبیل از امروز تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که از ساعات آینده وزش تندباد در استان اردبیل کاهش پیدا خواهد کرد.

 

 

بارش برف در روز ۵ شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تشریح کرد: از روز ۵ شنبه شاهد بارش برف در مناطقی از استان همچون دامنه کوه سبلان و گردنه حیران خواهیم بود و برودت هوا تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

عبدالعلی‌پور گفت: هم اکنون در برخی جاده‌ها از جمله جاده اردبیل به خلخال، بارش باران را شاهد هستیم و عموم مردم استان اردبیل در صورت مسافرت از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند‌ و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا