اخبار ورزشی

تن‌هاخ: عملکرد اونانا خوب و مستحکم بود/ بازی خوبی را مقابل رئال به نمایش گذاشتیم

تن‌هاخ: عملکرد اونانا خوب و مستحکم بود/ بازی خوبی را مقابل رئال به نمایش گذاشتیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، اریک تن‌هاخ که شاگردانش صبح امروز (پنجشنبه – به وقت تهران) در دیداری دوستانه در چارچوب تور پیش‌فصل آمریکا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب رئال مادرید شدند، پس از این دیدار درباره عملکرد دروازه‌بان کامرونی شیاطین سرخ که اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد، گفت: به نظرم عملکرد اونانا خوب و مستحکم بود. او دو واکنش بسیار خوب از خود نشان داد، بنابراین در لحظه‌ای که تیم به آندره نیاز داشت، او آنجا بود. اونانا به خوبی در تیم ادغام شد.

وی افزود: این اولین بازی ما در تور پیش‌فصل آمریکا بود و جزئیاتی هست که باید بیشتر روی آنها کار کنیم از جمله بخش دفاعی تیم. قوانینی وجود دارد که باید از آنها پیروی و به سرعت در روش بازی خود ادغام کنیم. قطعاً اصولی وجود دارد، اما اونانا دروازه‌بانی است که می‌توان از او به‌عنوان یک مدافع در خط دفاعی استفاده کرد، بنابراین ما قطعاً در استراتژی و تاکتیک‌های‌مان آن را به کار خواهیم گرفت.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ همچنین در تمجید از هافبک جدید این تیم که چهارمین بازی‌اش را برای سرخپوشان از زمان پیوستنش از چلسی به منچستریونایتد انجام داد، اظهار داشت: ماونت بسیار خوب بود و یک موقعیت بسیار خوب گلزنی هم داشت. حرکات او چه با توپ و چه بدون توپ عالی بود. میسون بازی خوبی انجام داد و می‌بینید که او چرا اینقدر با تیم ما هماهنگ است.

آنچلوتی: مقابل منچستریونایتد متعهدانه بازی کردیم/ کاسمیرو هنوز یک رئالی است!

تن‌هاخ در پایان خاطرنشان کرد: پست‌هایی است که باید روی آنها کار کنیم و پیشرفت داشته باشیم، اما خوشحالم که بازی سطح خوبی را مقابل رئال مادرید به نمایش گذاشتیم.

منچستریونایتد روز دوشنبه در دیدار دوستانه بعدی خود به مصاف بوروسیا دورتموند خواهند رفت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا