تهران

تنها راه دسترسی به استان های شمالی فیروزکوه است/ هراز و چالوس همچنان مسدود هستند

عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، دقایق پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران استان تهران، اظهار کرد: از ساعت ۲۰ شب گذشته شاهد بارش برف و باران در تهران به ویژه ارتفاعات استان تهران بودیم.

وی گفت: بارش ها در محور های کوهستانی از جمله هزار، فیروزکوه و محدوده های دماوند و شمیرانات به صورت برف و در شهرستان های غربی استان تهران به صورت باران در جریان است و دقایقی قبل در محدوده محور هراز و گردنه امامزاده هاشم و چناران دماوند سامانه بارشی مجدداً به صورت برف آغاز شده است.

مصدقی با بیان این که محورهای هراز و چالوس در حوزه مازندران مسدود است، تصریح کرد: با توجه به ریزش سنگ و سیلاب، محورهای هراز و چالوس در محدوده آزاد راه تهران_شمال از سمت مازندران مسدود شده است و پس از هماهنگی با پلیس راه، مجبور به بستن این محور ها از سمت استان تهران شدیم و تنها محور ارتباطی با استان های شمالی فیروزکوه است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اضافه کرد: از ابتدای آغاز سامانه های بارشی، خودروهای شن و نمک پاش راهداری مشغول فعالیت هستند و هیچ محوری در استان تهران مسدود نیست.

مصدقی بیان کرد: محدوده فاز چهارم آزاد راه‌ تهران- شمال که در منطقه مازندران است با توجه به گزارش های ارسالی، تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود و در صورت باز شدن این محور و همچنین محور هزار، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام فعالیت سامانه بارشی در استان تهران، شاهد مه و یخ زدگی شدید در محورهای استان تهران خواهیم بود، به طوری که دمای هوا در فیروزکوه به منفی ۱۰ و در هزار به منفی ۵ رسیده است و از هموطنان درخواست داریم، نکات ایمنی را رعایت و زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا