مرکزی

تنها راه مقابله با شیطنت اقتصادی دشمن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است

 به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با بیان اینکه تقوا یکی از مهم‌ترین راه‌های دوری جستن از شیطان است، اظهار کرد: حوزه وسوسه شیطان دل آدمی است و اگر انسان تقوا و بصیرت نداشته باشد شیطان از راه القائات باطل او را از گذشته و حال و آینده اندوهگین خواهد کرد. 

وی با توصیه به همه مردم خصوصا افراد دارای مقام و منصب برای در امان ماندن از گزندهای شیطان افزود: کسی که مقام و منزلتی در جامعه پیدا کند که نقطه قوت اوست، شیطان از همین راه او را احاطه می‌کند تا از جایگاهش سوء استفاده کند.

خطیب نماز جمعه ساوه خاطرنشان کرد:  قدرت هیچ کس نباید وسیله غرور او را فراهم کند، چراکه قدرت  تنها از ناحیه خداست و انسان، امین قدرت حق است و امین نباید در امانت خیانت کند.

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به مسئله اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت : آمریکایی‌ها وزارت خزانه‌داری خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کردند و باید ستاد مقابل با این شرارت دشمن در مرکز اقتصادی دولت تشکیل شود و وزارتخانه به این مسئله کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکل و مقابله با شیطنت اقتصادی دشمن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در منظر دین، مال را معرفی کرده، خطر فقر را بازگوکرده و راه تنظیم اقتصاد را عاقلانه و عادلانه ارائه کرده است که باید با در مدیریت امور آن را مد نظر قرار داد. 

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه امروز این کشور بهترین جوانان، مدیران انقلابی و زیباترین منابع را در اختیار دارد افزود: آنچه که امروزه ما با آن مشکل داریم مشکل مدیریت است، اگر ما انقلابیون را کنار بگذاریم و کار را دردست اهل اختلاس و اهل زیر میزی و کسی که ضعف مدیریت دارد بدهیم این جامعه مقاوم و اهل مقاومت نخواهد شد. 

وی اضافه کرد: مادامی که مدیران ارشد ما از کارهای بزرگ بترسند و در سایه حرکت کنند مشکل حل نخواهد شد لذا مسئولین کشور برای یکبار هم که شده غیرت به خرج دهند و در مقابل گرانی‌های روانی و بیهوده بایستند و کنترل بازار را به دست بگیرند.

خطب نماز جمعه ساوه خدمت به مردم بویژه حاشیه نشینان و مناطق محروم کشور را ارج نهاد و اظهار کرد: نه با حرکت‌های کند و پیچیده و اداری بلکه با روحیه و مدیریت جهادی و با استفاده از ظرفیت نیروی عظیم بسیج قهرمان، حرکتی دوچندان را برای خدمت رسانی عملیاتی کنند تا همه مردم بصورت یکسان از امکانات و زیرساخت ها برخوردار باشند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا