کرمانشاه

تنیسور کرمانشاهی بر سکوی نخست قهرمانی کشور ایستاد

فاطمه محقق در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در خصوص مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده سنی هوپس (۱۰ تا ۱۲سال) به میزبانی کرمانشاه، اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار از سراسر کشور به مدت سه روز در خانه تنیس روی میز شهر کرمانشاه برگزار شد و در رقابت پایانی وانیا یاوری از کرمانشاه با غلبه بر آرزو ولی‌پور از استان مازندران در جایگاه نخست قرار گرفت.

وی گفت: رقابت‌های جذاب و نزدیک این دوره از مسابقات نوید ظهور ورزشکاران بسیار مستعد و توانایی را برای تیم ملی در آینده نزدیک می‌دهد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز در شهر کرمانشاه برگزارشد، شاهد ظهور تک چهره‌های به صورت ستاره نیستیم و بسیاری از ورزشکارانی که رقابت آن‌ها را مشاهده کردیم از عملکرد قابل قبولی برخوردار بودند.

محقق ادامه داد: ورزشکاران ما در تنیس روی میز بیش از دو سال است که هیچ مسابقه رسمی را تجربه نکرده‌اند، اما عملکرد آن‌ها به خصوص ورزشکاران ۱۰ سال که آینده روشنی را در این رده سنی پیش‌رو دارند بسیار چشمگیر و حائز اهمیت بوده است.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو به خبرنگار برگزیده های ایران، گفت: نفرات حاضر در این مسابقات پیش از این در مسابقات قهرمانی مناطق خود حاضر شده و پنج نفر برتر مناطق یازده‌گانه کشور در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت و با توجه به این که نفرات برتر منطقه چهار کشور همگی از کرمانشاه هستند، استان کرمانشاه در این مسابقات با پنج ورزشکار حاضر شد.

شهنام اردلان یادآور شد: در رده سنی بزرگسالان، قهرمانان خوبی از استان کرمانشاه در رده ملی حاضر بوده و افتخارات بسیار خوبی برای مهین عزیزمان کسب کرده‌اند و تمام تلاش هیأت استان این است با برنامه‌ریزی منسجم پشتوانه خوبی برای این افتخارآفرینان در آینده ایجاد کند.

اردلان ادامه داد: با توجه به نتیجه مسابقات نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد و ما امیدواریم با توجه به استعداد و توانی که از ورزشکاران خوب استان شاهد هستیم در نهایت دو نفر از مسافران تیم ملی از ورزشکاران خوب استان کرمانشاه باشند.

نائب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه نیز یادآور شد: در این مسابقات دو ورزشکار بسیار توانا از استان کرمانشاه با نام‌های وانیا یاوری و رایا جواهری حاضر بودند و شاید اگر شاهد رویاروی این دو ورزشکار در مرحله یک شانزدهم نبودیم، فینالی تمام کرمانشاه در این رقابت‌ها برگزار می‌شد.

طاهره جعفری‌وفا یادآور شد: عملکرد وانیا یاوری در این مسابقات بسیار حائز اهمیت و درخشان بود و در نهایت با غلبه بر تمامی حریفان خود توانست بر سکوی نخست این مسابقات جای بگیرد و ورزشکار مازندرانی در جایگاه دوم ایستاد و رایا جواهری نیز به همراه سایر نفرات اول تا نهم به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.

جعفری‌وفا ادامه داد: در جدول رده‌بندی این مسابقات‌، وانیا یاوری از کرمانشاه اول شد، آرزو ولی‌پور از مازندران دوم‌، النیا منصف از مازندران و سنا آشتیانی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند، مبینا سهرابی از استان برگزیده های ایران پنجم، فاطمه بابای از تهران ششم، مهرسیما موسوی از مازندران هفتم، مارال تقی‌زاده از آذربایجان شرقی هشتم و رایا جواهری کرمانشاه در جایگاه نهم و هستی فرتوک از تهران در جایگاه دهم این مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا