گیلان

تنیس باز گیلانی قهرمان نونهالان جهان شد

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، در مسابقات تنیس روی میز رده سنی کمتر از ۱۳ سال یا هوپس جهان که در کشور اردن برگزار شد، کمیل نیک نژاد تنیسور لنگرودی تیم ملی کشورمان با برتری برابر حریفانی از کلمبیا، مالزی، سریلانکا، تونس، آمریکا، مجارستان و پورتوریکو و یک شکست برابر حریف رومانی به مقام قهرمانی رسید.

اما در بخش بانوان نیز یک موفقیت بزرگ نصیب تنیس روی میز ایران شد.

باران ارجمندی نماینده کشورمان از استان گلستان که موفق شده بود به مرحله حذفی راه پیدا کند در مرحله یک چهارم نهایی ۳ بر صفر بازیکن آمریکا را مغلوب کرد، سپس در مرحله نیمه نهایی ۳ بر یک مقابل حریف از سوریه مغلوب شد.

در پی موفقیت ورزشکار گیلانی در رقابت‌های هوپس جهانی اردن، با کسب مقام قهرمانی کمیل نیک نژاد و عنوان سومی باران ارجمندی به عنوان نخستین دختر با داشتن چنین عنوان پر افتخاری، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان پیام تبریکی به دو بازیکن ارزشمند (کمیل نیک نژاد و باران ارجمندی)، حوری آقا میری (سرمربی تیم ملی هوپس) و هیئت‌های تنیس روی میز گیلان و گلستان و خانواده‌های محترم ورزشکاران و جامعه بزرگ ورزش تنیس روی میز کشور اعلام داشت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موفقیت چشمگیر فرزندان سرزمین ایران در میدان رقابت‌های جهانی اردن افزود: این نشان از عزم و همت والای بزرگ مردان و بزرگ زنان کوچک جامعه تنیس روی میز کشور در عرصه رقابت‌های معتبر جهانی بوده، که این ثمره برنامه‌ریزی منظم و مدون کادر فنی، سال‌ها تمرین و تلاش ورزشکاران و حمایت خانواده‌های این قهرمانان را در برگرفته است.

وی با اشاره به موفقیت های کسب شده افزود: استمرار این پیروزی شادی آفرین و نشاط افزا در میدان رقابت‌های جهانی دور از انتظار نیست و امیدوارم در آینده موفقیت‌های بزرگتر جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را همچنان در میادین جهانی شاهد باشیم.

کمیل نیک نژاد نماینده  کشورمان در گروه دو با ۸ نفر هم گروه بود.

نیک نژاد موفق به شکست ۳ بر ۱ نماینده کلمبیا شد، ۳ بر ۰ مجارستان را شکست داد در بازی بعد ۳ بر ۲ از سد ورزشکار پورتوریکویی گذشت و با نتیجه مشابه ۳ بر ۰ ورزشکاران کشورهای مالزی، سریلانکا و تونس را شکست داد.
نماینده کشورمان تنها در برابر رومانی ۳ بر ۱ مغلوب شد.

کمیل نیک نژاد در جدول رده‌بندی گروه دو با ۱۳ امتیاز در جایگاه اول ایستاد.

پورتوریکو نیز با ۱۳ امتیاز ،کلمبیا و رومانی نیز با ۱۲ امتیاز در رده‌های بعد قرار گرفتند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا