اخبار روز

توافقات بسیار خوب ایران و عراق برای تسهیل در پیاده‌روی اربعین‌/ همه امکانات ‌فراهم شد

توافقات بسیار خوب ایران و عراق برای تسهیل در پیاده‌روی اربعین‌/ همه امکانات ‌فراهم شد

– اخبار استانها –

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک با اشاره به توافقات وزرات کشور با طرف عراقی در پیاده‌روی اربعین ‌اظهار داشت: وزارت کشور توافقات بسیار خوبی با دولت عراق داشته به طوری که در حوزه مرزهای ایران و عراق و در حوزه دروازه‌های ورودی در هر دو طرف مرز برای ارائه خدمات دستگاه‌های درمانی و بهداشتی و بالگردها توافقاتی داشته است. 

وی افزود: حضور قوی هلال احمر برای مسائل بهداشت و درمان و پیش‌بینی برای حضور مواکب برای انتقال به موقع امکانات در دو مرز ایران و عراق از جمله توافقات است؛ همچنین با توجه به گرمای هوا در مرزها نیز سایه‌بان‌ها، مه‌پاش‌ها، جت‌فن‌ها و هر امکان دیگری برای مردم عزیز کشور پیش‌بینی شده تا همه دستگاه‌هایی که درگیر‌ند‌ بتوانند با یک شور حسینی کار را دنبال کنند. 

وزیر کشور تصریح کرد: اصل کار در پیاده‌روی اربعین مردم و جریانات مردمی هستند که در ساماندهی و شکل دادن مواکب اقدامات را انجام می‌دهند،این درحالی است که مقدمات کار فراهم شده و امیدواریم امسال یک اربعین باشکوه و بسیار  با عظمتی را در پیش داشته باشیم. 

ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح چه مراحلی دارد؟

وحیدی درباره پیش‌بینی تعداد حضور زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی‌ خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم نسبت به حضور زائران پیش‌بینی نداشته باشیم اما هر مقداری که زائران حضور داشته باشند برای ارائه خدمت به آنها آمادگی کامل وجود دارد. 

.

/۷۱۱/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا