Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
توجه آستان قدس به جایگاه علمی مشهد ستودنی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

توجه آستان قدس به جایگاه علمی مشهد ستودنی است

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در جریان سفر خود به شهر مقدس قم، ضمن تشرف به زیارت حرم حضرت معصومه(س) با آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید جهان تشیع دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله جوادی آملی در این دیدار ضمن قدردانی از توجه و خدمت‌رسانی‌های آستان قدس رضوی به جایگاه علمی مشهد به واسطه وجود مرقد شریف عالم آل محمد(ص) اشاره و عنوان کرد: باید با مدیریت صحیح و همت بلند از همه ظرفیت‌ها برای آن که حوزه علمیه مشهد جایگاه خود را پیدا کند استفاده کرد.

وی ابراز کرد: در گذشته عالمان و مشاهیر علمی بزرگی در حوزه مشهد تربیت شدند که آثار ارزشمندی از آن‌ها به یادگار مانده است؛ همچنین لازم است مشاهیر مدفون در حرم مطهر معرفی شوند.

آیت‌الله جوادی آملی همچنین بر ضرورت حفظ وحدت آحاد جامعه اسلامی و مسلمانان برای مقابله با حربه‌های استکبار جهانی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع کرونا برای دستگیری از محرومان و نیازمندان ارائه و شرایط زیارت حرم مطهر رضوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را تشریح کرد و گفت: با همکاری و تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی اقدامات با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظارت کارشناسان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا