سمنان

توجه به راه اندازی مجتمع های خدمات رفاهی بین جاده استان تقویت شود

توجه به راه اندازی مجتمع های خدمات رفاهی بین جاده استان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ در نشست با مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛ گفت: تردد بالای مسافران از مسیرها و راه های استان، عملکرد و ارزش خدمات ارائه شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده را بیش از پیش نمایان‌می سازد.

وی افزود: حجم بالای تصادفات در راه های استان یکی دیگر از مباحثی است که اهمیت توجه به امر راهداری و تلاش برای ایجاد تنوع در راه ها را دو چندان می‌نماید.

هاشمی تصریح کرد: در راستای افزایش ماندگاری مسافر، رفع خستگی، ایجاد تنوع در راه ها و کاهش تصادفات، روز گذشته مجتمع‌ خدماتی رفاهی خادم الرضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۷۰‌میلیارد تومان در استان کنگ زنی شد.

وی عنوان داشت: استان سمنان از لحاظ ظرفیت های میراثی و گردشگری بسیار غنی است که ضرورت دارد در راستای اطلاع رسانی این‌ پتانسیل ها برای مسافران عبوری از راه های استان اقدام شود.

استاندار سمنان گفت: عدم وجود تنوع در راه های ارتباطی استان در مسیر کریدور اصلی غرب به شرق کشور، یکی از دلالیل خستگی و خواب آلودگی و نهایتا افزایش تصادفات است که ضرورت دارد در راستای بهبود شرایط و افزایش ماندگاری مسافر، کاهش تصادفات و افزایش کیفیت خدمات، اقدامات لازم صورت گیرد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا