کرمانشاه

توجه به معیشت مردم در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در همایش نماز در رده‌های سپاه، بر تبیین برنام‌های انقلاب و آموزه‌های اسلام تأکید شد.

وی گفت: بعد از اقرار به شهادتین، ما امری بالاتر از نماز نداریم، لذا باید جوانان را نسبت به این واجب الهی آشنا کنیم و اثرات نماز را در سطح جامعه تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری راجع به تمدن اسلامی زیاد صحبت و توصیه می‌فرمایند و همچنین معظم له اصرار دارند، اسلام و انقلاب و برنامه‌های انقلاب اسلامی اعم از بسیج، سپاه ، باید تبیین شوند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های نظام و حکومت را امامین انقلاب تبیین کرده‌اند و ما باید با دقت نسبت به این آموزه‌های زیربنایی که اساس انقلاب هستند اهتمام لازم را داشته باشیم و واقف باشیم، این بزرگان که حقیقتا کارشناس دین و حکومت هستند،  این موضوعات بسیار مهم را که ضروریات جامعه هست مطرح می‌کنند.

علما اضافه کرد: همه ما باید از طریق آن‌ها فرهنگ عمومی اسلام و تمدن اسلامی را تبیین کنیم.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما باید برای نسل‌های آینده انقلاب اسلامی برنامه مدون داشته باشیم و امر اسلام و حقیقت اسلام را به مردم و به‌خصوص جوانان تفهیم کنیم.

وی پیرامون اهمیت گسترش نماز در عرصه جامعه، اظهار داشت: هرچقدر نماز در جامعه ساری و جاری باشد، به همان میزان اثرات و برکات مثبتی در ارتقای فرهنگ و معنویت بوجود می آید، لذا باید این واجب الهی را با همه وجود تبلیغ کنیم.

علما در پایان از مسؤولان خواست، توجه به معیشت مردم و رفع نیازهای آنان را در اولویت تصمیم‌گیری‌ها مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا