قزوین

توجه به مناطق کم‌برخوردار رویکرد برنامه‌های ارشاد قزوین در دهه فجر است

توجه به مناطق کم‌برخوردار رویکرد برنامه‌های ارشاد قزوین در دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ مسعود میرزاپور، معاون فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل برنامه‌های فرهنگی بهمن ماه ۱۴۰۲ این اداره کل را تشریح کرد.

میرزاپور گفت: برنامه‌های اعلام شده از سوی این اداره کل، رویکرد استانی و شهرستانی داشته و توجه به مناطق کم برخوردار نیز در اولویت اجرای برنامه ها می‌باشد.

او اضافه کرد: تبیین اندیشه و گفتمان امام (ره) و بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل نو از ضروری‌ترین ویژگی های برنامه‌ها در دهه فجر انقلاب است.

وی ادامه داد: حرکت به سمت نشاط اجتماعی با اجرای جُنگ‌های شادی، موسیقی‌های محلی، حضور طراحان و تولیدکنندگان استانی در نمایشگاه و جشنواره‌ مد و لباس فجر، بخشی از برنامه های جشن انقلاب است.

میرزاپور همچنین اظهار کرد: اهدای کتاب به گروه‌های هدف در رده های سنی نوجوان تا بزرگسال، دیدار با پیشکسوتان فرهنگ، ادب و رسانه، برپایی شب‌های شعر و خاطره، رونمایی از تازه‌های کتاب، رونمایی از پوستر دومین جشنواره سیمرغ سخن، برگزاری کارگاه‌های آموزش تحکیم خانواده با رویکرد جوانی جمعیت و فرزندآوری و نشست های تبیینی و هم اندیشی با اصحاب رسانه به منظور ورود به انتخابات پیش رو از اهم رویدادهای بهمن ماه سال جاری است.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: خادمان فرهنگ و هنر در استان قزوین بر این باورند که همه ی آحاد مردم در دولت مردمی، باید طعم خدمات فرهنگی و عدالت فرهنگی را بچشند. بنابراین در فجر امسال برای نخستین بار و در ادامه ی طرح سفیر، اکران فیلم های روز سینمایی توسط سینماهای سیار این اداره کل را، در مناطق روستایی و عشایری در دستور کار داریم.

معاون فرهنگی رسانه‌ای ارشاد قزوین خاطر نشان کرد: برخی از برنامه‌ها با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا