قزوین

توجه به پروژه‌های فرهنگی رویکرد مهم مدیریت شهری محمدیه

توجه به پروژه‌های فرهنگی رویکرد مهم مدیریت شهری محمدیه

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ محمد پیری، شهردار محمدیه با بیان اینکه پروژه بر زمین مانده نداریم و همه پروژه‌ها فعال هستند، گفت: در دوره زمانی خاصی قرار داریم و مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی محمدیه نیز از گذر فعالیت‌های جهادی و انقلابی عبور می‌کند.

او افزود: شهرداری‌ها به عنوان ویترینی از خدمت‌رسانی همه‌جانبه به مردم می‌توانند مظهر تقویت ارتباطات ملت و حاکمیت باشند و در جامعه نشاط، انگیزه و امید تزریق نمایند، این رسالتی است که تنها با خدمت‌گذاری و پاسخگویی و نظارت صحیح قابل تحقق است.

پیری گفت: شهرداری محمدیه در سال گذشته با ارائه لیست عملکرد خود در ردیف شهرهای برتر قرار گرفت و در سال جاری هم پروژه‌های بزرگی صورت گرفته و یا در حال انجام است که از جمله آن می‌توان به لوله‌گذاری انهار سطح شهر و نهضت آسفالت اشاره کرد که رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

این مسئول با اشاره به احداث پروژه پارک ساحلی ۸هکتاری و مسیر سلامت مهرگان در خصوص ساماندهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توضیح داد: با اجرای این پروژه‌ها امیدواریم که این منطقه به عنوان یک تفرجگاه تفریحی مورد استفاده قرار گیرد.

او افزود: در حال حاضر پروژه پارک شهر نیز در حال اجراست که به عنوان پارک بزرگ شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهردار محمدیه اظهارکرد: در بحث آسفالت و سایر حوزه‌ها نیز اقدامات متعدد و شاخصی در سال جاری صورت گرفته و یا در حال انجام است.

پیری با تاکید بر اینکه کسب اعتماد و رضایت مردم امری مهم و سرمایه گرانسنگی است، گفت: شهرداری و شورای شهر محمدیه بارها مورد تفقد کریمانه و تقدیر شهروندان قرار گرفته که سرمایه بزرگی برای شهرداری است و این اعتماد و اطمینان مردمی نباید خدشه‌دار شود.

او افزود: در زمینه زیباسازی سطح شهر و توجه به سیما و منظر شهری اقدامات خوبی در خصوص جدول‌گذاری، اصلاح هندسی تقاطع و میادین، رنگ آمیزی و مبلمان شهری و تکمیل جاده سلامت محمدیه صورت گرفته است.

پیری گفت: ایجاد فضای سبز و ساخت پارک با محوریت فضای ورزشی و احداث چمن مصنوعی در منطقه۳ محمدیه و زمین ورزشی چندمنظوره در پارک بهشت مهرگان از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در این مناطق است که می‌توانیم شاهد افزایش سرانه ورزشی در محمدیه و مهرگان باشیم.

این مسئول تاکیدکرد: تقویت محلات کم‌برخوردار سطح شهر، به تقویت بنیه اجتماعی کمک شایانی می‌کند و به همین‌منظور می‌توانیم شهر را با مشارکت مردم، مجموعه شهرداری و شورای شهر در کنار هم بسازیم.

او همچنین افزود: کار احداث یکی از بزرگترین کتابخانه‌های عمومی درمهرگان در خصوص افزایش سرانه مطالعه به‌زودی آغاز می‌شود.

پیری توجه به پروژه‌های فرهنگی را یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری دانست و گفت: احداث کتابخانه مهرگان و تجهیز کتابخانه محمدیه نیز در همین خصوص انجام شده است.

این مسئول با تاکید بر تلاش و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری برای خدمات‌رسانی به شهروندان، توضیح داد: مردم باید صبور باشند زیرا پروژه‌های مهمی در دست اقدام است که به زودی افتتاح می‌شود و در رضایتمندی شهروندان بسیار تاثیرگذار است.

شهردار محمدیه در پایان ارتباط بدون واسطه با شهروندان و معتمدین محلات، شناسایی نخبگان و پتانسیل‌های انسانی محلات، نظارت مویرگی بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری و اطلاع از نیازهای حقیقی شهر را از مواهب طرح جهادی علمداران خدمت برشمرد و بر تقویت و تکمیل آن در دوره‌های آتی تاکید کرد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا