سمنان

توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر در سرخه

جواد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سرخه اظهار کرد: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌ مؤمنانه، ۲۰۰ بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه، کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان در شهرستان سرخه توزیع شد.

وی افزود: رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌ مؤمنانه در راستای در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب از ابتدای ورود بیماری منحوس کرونا به کشور اجرا شده است و همچنان در این شهرستان ادامه دارد.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه ادامه داد: این اقلام شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، کیف مدرسه، ماکارونی، عدس، لوبیا، نخود، رب گوجه فرنگی، روغن و لوازم‌التحریر به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود و هر بسته به ارزش هشت میلیون ریال بین محرومان و خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

عبداللهی بیان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و احساس نیازی که بین برخی دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا وجود داشت، یکی از موضوعاتی که در این دوره از رزمایش کمک مؤمنانه در دستور کار قرار گرفت، تهیه و توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با اجرای این برنامه‌های هدف‌دار، بتوانیم گوشه‌ای از آلام و رنج‌های خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده را کاهش دهیم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۷/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا