البرز

توزیع کالاهای اساسی باید طبق قیمت مصوب باشد

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، صبح امروز در راس هیاتی به صورت میدانی در تعدادی از فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر حضور پیدا کرد و ضمن رصد قفسه‌های این فروشگاه زنجیره‌ای و نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شهر کرج از جمله مرغ، گوشت، تخم مرغ، لبنیات و.. میزان قیمت شده بر روی اقلام مصرفی را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره تاکید هیات محترم دولت و مقام عالی دولت در استان مبنی بر رصد روزانه بازار، شبکه توزیع و جلوگیری از نوسان قیمت‌ها، تصریح کرد: کالاهای مورد نیاز مردم باید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با درج قیمت مصوب عرضه شود و از توزیع سلیقه ای جلوگیری بعمل آید.

قاسم پور گفت: دستگاه‌های نظارتی در کرج بصورت روزانه بازار را کنترل می‌کنند و تمام تلاش مسؤولان امر نیز این است که مردم مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز خود نداشته باشند.  

همچنین در ادامه این بازدید که با همراهی حصاری رییس اتاق اصناف کرج، مجرد معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج، معاون تعزیرات حکومتی مرکز استان، معاون بازرسی سازمان صمت و رئیس بازرسی اتاق اصناف کرج همراه بود؛ گزارشی از نحوه قیمت گذاری گوشت، مرغ، تخم مرغ و مواد لبنی و مصوبات ستاد تنظیم بازار و نحوه توزیع در میادین میوه و تره بار ارائه شد.

در جریان بازدید فرماندار کرج بعد از بحث و بررسی در خصوص زنجیره تولید و‌ توزیع در اقلام اساسی، تصمیماتی نیز در جهت بهبود وضعیت بازار اتخاذ شد.

فرماندار کرج در این بازدید بصورت تلفنی نیز پیگیری های لازم و هماهنگی های بین دستگاهی را جهت رسیدگی به هر گونه تخلف انجام داد.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا