تهران

توزیع ۳۰۰ میلیارد ریال کمک مومنانه به نیازمندان/ ۵۱۰ برنامه در پاکدشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پاکدشت، رضا امجدی فرمانده سپاه ثامن‌الحجج شهرستان پاکدشت در تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: بیش از ۵۱۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، پزشکی همچنین ویژه کودکان و دانش آموزان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب جمهوری اسلامی ایران به همگان ثابت شده وجود بسیج برای ماندگاری و پیشبرد اهداف انقلاب تاثیرگذار است.

امجدی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در ایام کرونا بیان داشت: ۱۱۲۷۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال به صورت متمرکز و تقریبا دوبرابر این مقدار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی و مردمی در سطح شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه پاکدشت درباره اقدامات پزشکی در مناطق محروم مطرح کرد: طی ۱۲مرحله تیم‌های عمومی و تخصصی پزشکی و داروخانه سیار در سطح شهرستان حضور پیدا کرده و مبلغ ۸۵۰میلیون ریال هزینه دارو و ۱۷۰میلیون کمک نقدی به نیاز خندان پرداخت شده است.

وی درباره با اقدامات اقتصادی و اجتماعی خاطرنشان کرد: علاوه بر وام‌های کمک اقتصادی و اشتغالزایی با نرخ ۴درصد، بالغ بر ۶۰ سری جهیزیه کامل برای نوعروسان تهیه و در اختیار گذاشته شد همچنین کارگاه‌هایی ازدواج، تحکیم خانواده، پیشگیری طلاق، فرزندآوری و تربیت کودک برگزار شده است.

انتهای پیام/پ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا