Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی در پارس‌آباد به‌مناسبت ایام فاطمیه - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی در پارس‌آباد به‌مناسبت ایام فاطمیه

حسن نوری شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در پارس‌آباد اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌های موجود در این ماه که شامل سالروز بصیرت، میثاق امت و ولایت، دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز شهادت حضرت  فاطمه زهرا (س) است، تعداد ۳۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان پارس آباد توزیع خواهد شد.

وی ایام فاطمیه و شهادت سردار دل‌ها را فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان دانست و افزود: کمک به نیازمندان و محرومین با نام حضرت زهرا(س) و سردار شهید سلیمانی خود راهی مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی و دینی است.

فرمانده سپاه پارس‌آباد تصریح کرد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب و کارهای انقلابی و تبیین حماسه ۹ دی، باید از ایام فاطمیه بهره ببریم و نهضت فاطمیه، باشکوه و عظمت، در جامعه طنین‌انداز شود.

نوری ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن شهادت حاج قاسم سلیمانی با هشتگ یار دیرین در فضای مجازی به شکل پوستر، تیزر و کلیپ‌های کوتاه که درباره زندگی و شهادت حاج قاسم سلیمانی و خدمات این شهید تهیه شده و در فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.

وی گفت: اقلام موجود در بسته معیشتی شامل یک بسته برنج، مرغ، روغن، ماکارونی و حبوبات بوده و ارزش هربسته ۵۰۰ هزار تومان و ارزش کل ۳۲۰۰ بسته معیشتی، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا