اصفهان

توزیع ۶۳ هزار بسته معیشتی در اصفهان همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان، صبح امروز در مراسم اهدای کمک مؤمنانه در اژیه در ارتباط با شهید سلیمانی اظهار داشت: ویژگی مهم مکتب حاج قاسم، ولایت پذیری و اعتقاد عملی و فکری به ولایت است، تا جایی که آن را از شئون عاقبت‌بخیری می‌داند، به حفظ جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ داشت و می‌گفت اگر آسیب ببیند دیگر حرم‌ها هم در امان نخواهند بود‌.

وی با بیان اینکه حاج قاسم مردمی بود و رسیدگی به حل مشکلات مردم را در اولویت می‌دانست، تصریح کرد: او بسیج جهان اسلام را رشد داد و توانست امت واحده را شکل دهد.

فدا با اشاره به علاقه حاج قاسم به خانواده شهدا و دلجویی از آن‌ها اضافه کرد: خود او عاشق شهادت بود، می‌گفت حاضرم تمام هستی‌ام را بدهم تا یکبار دیگر حاج احمد کاظمی را ببینم، او می‌گفت شهر به شهر و در کوه و دشت دنبال وصل به دوستان شهیدم هستم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: به عدد سن قاسم سلیمانی، ۶۳ هزار بسته معیشتی آماده شده و در اختیار بسیج قرار گرفته است، مراسم اهدای این بسته‌ها را با رعایت شأن و شخصیت خانواده‌های نیازمند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

وی با توجه به حوادث اخیر گفت: اگر حادثه‌ای رخ داده، مردم شرق همیشه خط خود را از ضد انقلاب جدا می‌کنند و خواسته‌های خود را به صورت قانونی مطرح می‌کنند و اجازه سو استفاده ضد انقلاب از مطالبات به حق خود را نمی‌دهند.

فدا تصریح کرد: در این میان مسؤولان هم باید حل این مشکلات را در دستور کار قرار دهند و در حل آن سعی کنند، باید توجه کرد مشکل آب، مشکل امروز و دیروز نیست، یک مشکل چندین ساله است، باید به سمت اقتصاد مقاومتی برویم و اولویت را هم شرق قرار دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان گفت: باید ظرفیت صنایع و اشتغال را در شرق فعال کنیم تا از این منطقه مهاجرت صورت نگیرد و بتوانند در همین منطقه زندگی کنند.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم خروج آمریکا از منطقه را رقم خواهد زد، تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سرعت اضمحلال رژیم صهیونیستی را بیشتر کرد و امروز به برکت خون حاج قاسم، رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا