کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی در هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه/بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد تقویت می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سردار مصطفی مثنوی با تسلیت دهه دوم فاطمیه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهدای مقاومت در خصوص مرحله جدید کمک‌های مومنانه گفت: مرحله جدید رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با شب یلدا، دهه فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی آغاز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز در مرحله هشتم رزمایش کمک‌های مومنانه ۹ هزار بسته معیشتی بین گروه‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی خبرهای خوبی در حوزه تقویت بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی داشت و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین دهستان‌های با ضریب محرومیت ۸ و ۹ که مصوب دفتر نهاد ریاست جمهوری و مناطق محروم ریاست جمهوری است را دارد که برای تقویت بسیج سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی استان خبرهای خوبی داریم.

وی همچنین از توزیع ۴۵۰ جهیزیه طی این ایام میان زوج‌های نیازمند حاشیه شهرها خبر داد و گفت: در طول یکسال اخیر در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه ۲۱۰۰ جهیزیه بین زوج‌های جوان توزیع می‌شود، که پس از ایام فاطمیه در قالب ازدواج آسان جهیزیه توزیع می‌شود.

این مسئول ضمن تقدیر از همکاری گروه‌های جهادی تمامی استان‌ها در زلزله سی‌سخت گفت: با همکاری گروه‌های جهادی سراسر کشور بخش اعظمی از خانه‌هایی که در زلزله سی‌سخت خسارت دیدند به صورت ۱۰۰ درصدی احداث شد و رکورد جدیدی با همت ملی به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا گروه‌ های جهای در زمینه بنیه تدارکاتی در زمان‌های بحرانی به خصوص مسکن مجهز می‌شوند که ۱۰ بنیه تدارکاتی در اختیار گروه‌های جهادی سراسر استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا