کرمانشاه

توسعه استان معطل استاندار جدید است/ استاندار باید بومی، جوان و انقلابی باشد

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‍و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در رابطه انتخاب استاندار جدید کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه انتخاب استاندار کرمانشاه بسیار دیر شده و هر چه سریعتر باید استاندار کرمانشاه مشخص شود. 

وی با بیان اینکه نزدیک ۳ ماه از رأی اعتماد به وزرای دولت می‌گذرد، گفت: از همان ابتدا از وزیر کشور و معاونین رئیس جمهور درخواست کردیم در تغییر مدیریت اجرایی استان سرعت به  خرج دهند تا هر چه زودتر استان کرمانشاه بر ریل توسعه خود در دولت جدید قرار بگیرد.

رشیدی با انتقاد از تأخیر پیش‌ آمده در انتخاب استاندار، تصریح کرد: هرچند نمایندگان مجلس مسئول عزل و نصب مسئولین نیستند؛ اما ما به عنوان وکیل و امین مردم و دلسوز آنان باید موارد لازم را با دولت در میان بگذاریم.

رشیدی معتقد است استاندار آینده کرمانشاه باید بومی، جوان، انقلابی و با روحیه جهادی باشد، به این دلیل که باید با استان و ظرفیت‌های آن آشنا باشد و نیز معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب در تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی مطابقت داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به یک استاندار جوان انقلابی که با کادرسازی قوی از جوانان توانمند استان، مدیرانی انقلابی در شأن انقلاب اسلامی را در استان به کار گیرد، نیاز داریم.

رشیدی تعلل وزارت کشور در انتخاب استاندار را  غیرقابل قبول دانست و گفت: بارها در این مورد به وزارت کشور تذکر داده شده و منتظر اقدام عاجل و فوری این وزارتخانه هستیم.

وی با اشاره به بی‌انگیزگی و سردرگمی مدیران، گفت: توسعه استان کرمانشاه معطل مانده و مردم و مسئولان استان همگی منتظر تغییر هستند.

رشیدی گفت: از وزیر کشور خواهش می‌کنم بیش از این تأخیر نکند و در اولین فرصت مدیری با  مشخصات ذکر شده را به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب کند و نگذارد بیش از این فرصت سوزی شود.

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا