Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
توسعه اشتغال و کار آفرینی یکی از مسائل مهم است - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

توسعه اشتغال و کار آفرینی یکی از مسائل مهم است

حجت الاسلام امید گنجه ای در حاشیه بازدید از مجتمع از مجتمع دامپروری باشت در گفت و گو باخبر نگار فارس در گچساران اظهار کرد: مسوولان جهاد کشاورزی در استان‌و شهرستان‌ها پیش از آنکه کشاورزان و دامپروران برای رفع مشکلاتشان به سراغ آنان بیایند خودشان به دنبال حل مشکلات آنان بوده و آنها را جویا شوند.

 

 وی با اشاره به مشکلات کشاورزان و دامداران افزود: مسوولان باید سراغ دامدار و کشاورز بروند و با درک شرایط و وضعیت آنان به این قشر زحمتکش و تولیدکننده شهرستان ها مشاوره و خدمات لازم را ارائه دهند.

 

امام جمعه باشت تصریح کرد: در برهه کنونی و با توجه به مشکلات و گرفتاری‌های زیاد کشاورزان و دامداران، نخستین خدمت و وظیفه مسوولان این است که نزد آنان بروند تا دست کم با ارتباط و تعامل با تولیدکنندگان و شنیدن مشکل‌ها، آنان را دلگرم کنند.

 

حجت الاسلام گنجه ای عنوان کرد: توسعه اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از مسائل حائز اهمیت محسوب می‌شود که در شهرستانی همانند باشت با دارا بود قابلیت‌های فراوان مسئولان باید به اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانند.

به منظور رسیدگی به مشکلات دامداران شهرستان باشت بازدید میدانی باحضور حجت‌الاسلام امید گنجه ای امام جمعه باشت به همراه احمد معماری رییس بانک کشاورزی این شهرستان انجام شد

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا