اقتصادی

توسعه شهرک صنعتی عباس آباد با افتتاح پست برق/وزیر نیرو به مناطق سیل‌زده سفر کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی برگزیده های ایران، در سفر بامداد امروز علی اکبر محرابیان به شرق و جنوب شرق استان تهران، پست برق ۲۳۰ کیلوولت عباس‌آباد که با هدف تامین برق مطمئن متقاضیان شهرک صنعتی عباس آباد و افزایش پایداری شبکه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال احداث شده است، افتتاح شد.

به استناد جزئیات ارائه شده از این پروژه، پست فشار قوی عباس آباد به ظرفیت ۹۰ مگاولت آمپر، دارای ۶ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است. این پست برق با تامین نیاز واحدهای صنعتی شهرک صنعتی عباس‌آباد، می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی این شهرک صنعتی را تسریع کند و در در نوع خود آثار اجتماعی و اقتصادی فراوانی برای مردم منطقه داشته باشد.

با بهره‌برداری از این پروژه، نگرانی صنایع در شهرک‌ صنعتی عباس آباد برای تامین انرژی مورد نیاز برطرف و پایداری شبکه در این منطقه افزایش می‌یابد.

*سفر وزیر نیرو به مناطق سیل زده

به گزارش فارس، وزیر نیرو پس از حضور در جنوب شرق استان تهران، به دلیل دستور رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی فوری به سیل‌زندگان جنوب کشور به این مناطق سفر کرد.

محرابیان قرار است پس از سیستان و بلوچستان به دیگر استان‌های جنوبی سفر کرده و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته درخصوص مهار سیلاب‌های اخیر قرار گیرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا