کهگیلویه و بویراحمد

توصیه‌های کرونایی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدارس/اعلام نارضایتی اولیا از وضع موجود

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج؛ سید جواد هاشمی در نشست استانی ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز نگرانی‌هایی از بابت شیوع ویروس وجود دارد چرا که در کشورهای آفریقایی نوع جدیدی از کرونا تشخیص داده شده و هر آن خطر ابتلا به چنین نوع از ویروس در کشور و در استان ما هم وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در واقع آرامش قبل از طوفان را اکنون مشاهده می‌کنیم که رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی لازم است هر چند که در استان ما این دستورالعمل‌ها کاهش یافته و انتظار نظارت و پیگیری بیشتری از سوی مسئولان داریم متأسفانه عادی انگاری باعث می‌شود که مشکلات در آینده بروز پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به نگرانی‌های موجود از تالارهای استان گفت: قرار بوده که ظرفیت ۳۰ درصدی در تالارها رعایت شود که متاسفانه چنین نشده و شاهد استفاده از تمام ظرفیت آنها در برخی شهرستان‌ها داریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه رتبه اول واکسن دانش آموزی را به خود اختصاص داد‌ه‌ایم گفت: پذیرش بیش از حد دانش آموزان در کلاس ها باعث ازدحام شده و این روزها دغدغه اولیا بوده که تماس‌های زیادی تاکنون داشته ایم که رعایت فاصله گذاری کلاس ها با چینش صندلی‌ها در  فاصله بیشتر محقق می‌شود.

این معاون استاندار یادآور شد: موضوع دیگر یعنی نبود سیستم تهویه در کلاس‌های درس بخصوص در مناطق سردسیری از نگرانی‌های ما به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تغییرات گفت: تغییرات در هر جایی وجود دارد ما نیز به نوبه خود تاکنون چندین مرتبه عزل و نصب شده‌ایم اما هیچگاه دست از کار و تلاش نکشیده‌ایم که باید این کار با جدیت انجام شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا