کهگیلویه و بویراحمد

توصیه امام جمعه باشت به اعضای شورای شهر/نام شهدا باید جاودان بماند

به گزارش برگزیده های ایران از باشت، حجت‌الاسلام امید گنجه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: ۲۰ روز میان این دو دهه بوده که مهم‌ترین روایت همین ۲۰ روز است هر چند روایت‌های مختلف دیگری نیز هست اما روایتی که صحیح به نظر می‌رسد و علما روی آن اتفاق نظر دارند همین بوده یکی ۱۳ جمادی الاول و دیگری سوم جمادی الثانی است که باید مراسم شهادت آن حضرت در شان حضرت فاطمه زهرا برگزار شود و در شهرستان باشت نیز چند هیئت فعال با جوانان مومن خود این مراسمات را برگزار کردند.

وی در ادامه در خصوص مذاکرات هسته‌ای میان ایران و طرف‌های مقابل گفت: مذاکرات فقط صحبت‌های دور میز نیست بیرون از میز مذاکرات نیز مولفه‌های زیادی وجود دارد رزمایشی در کشور برگزار شد که این رزمایش یکی از مولفه‌های قدرت به شمار می‌رود.

گنجه گفت: هر چند ممکن است از پشت گیرنده‌های تلویزیونی به صورت گذرا این رزمایش را مشاهده کنیم اما باید بدانیم که دشمن با چشمان تیزبین خود این رزمایش را رصد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ایران را تهدید کرده اما تهدید آنها دیگر به مانند گذشته نیست و فقط یک نقطه جغرافیایی را اعلام کرده‌اند گفت: اما کیست که نداند رژیم صهیونیستی قادر به هیچ اشتباهی نیست اگر یک نطقه را مورد هدف قرار دهد باید دنبال کشور خودشان بگردند.

این خطیب جمعه در ادامه به ۹ دی اشاره کرد و گفت: ۱۲ سال پیش در سال ۸۸ از خرداد تا دی‌ماه همان سال کشور متشنج بود و دچار فتنه گردید که در ۹ دی دست قدرت خداوند از آستین ملت بیرون آمد و فتنه را جمع کرد.

وی گفت: رهبری معظم انقلاب فرمودند ۱۰ تا ۱۵ سال برای این فتنه برنامه ریزی شده بود که در روز ۹ دی با عنوان روز بصیرت بنیاد فتنه در کشور جمع شد.

امام جمعه باشت در ادامه با اشاره به دغدغه خود در خصوص خیابان نور الشهدای باشت گفت: خوشبختانه شورای اسلامی شهر باشت برگرفته از جوانان با انگیزه هستند که جای امیدواری دارد.

وی گفت: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان به موضوعی اشاره کردم که اعضای شورای شهر باید مورد توجه قرار دهند اسم خیابان نور الشهدا باید همیشه بزرگ بماند تابلوی پارک کوهستان را در این خیابان گذاشته‌‌اند که باید این تابلو را جمع کرده و در سر درب پارک نصب کنند زیرا نام این خیابان نور الشهداست.

گنجه تاکید کرد: همچنین تابلوی کوچکی که به نام خیابان نور الشهدا بوده در شان شهدا نیست که انتظار داریم تابلوی بهتر و بزرگتر نصب شود مطالبه من به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی خطاب به اعضای شورای شهر این است که تا خطبه نماز جمعه هفته بعد این موضوع عملیاتی شود همچنین به نیابت از خانواده‌های شهدا این درخواست را از شورای شهر دارم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا